וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן ברודוס: מכבי תל אביב גברה 78:82 על פנרבחצ'ה

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 18:15

הצהובים כבר הובילו בבטחה בטורניר ההכנה ביוון מול ווילבקין ומדר, הסתבכו לקראת הסיום, אך סיימו עם ידם על העליונה. בולדווין ובראון בלטו

מכבי תל אביב פתחה את טורניר גאליס ברודוס הערב (שישי) עם ניצחון 78:82 על פנרבחצ'ה. הצהובים פתחו לא טוב את ההתמודדות, אך מהר מאוד הצמד בולדווין את בראון הצליחו להגדיל את היתרון לדו ספרתי ושמרו עליו ברוב שלבי המשחק עד הניצחון הצהוב. מכבי תפגוש בראשון את פנאתינייקוס, ולאחר מכן האלופה הישראלית תמשיך לטורניר הכנה נוסף בקפריסין.

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'יימס ווב וג'וש ניבו, כשדווקא ים מדר וסקוטי ווילבקין העלו את הצד הטורקי ליתרון. הצמד בראון את בולדווין החזירו את הצהובים למשחק עם ריצת 0:12, כשגם אנטוניוס קליבלנד נכנס לעניינים ב-20:26 ברבע הראשון. פנר הצליחה למחוק את היתרון של מכבי עם 30:31, אבל ריצת 0:9 נוספת העבירה פעם נוספת את היתרון לקבוצה של קטש עם 35:43 במחצית.

הצהובים המשיכו להציג יכולת משכנעת גם ברבע השלישי כשעלו ליתרון שיא של 15, כאשר גם תמיר בלאט וקולסון הרשימו עם יכולת התקפית נהדרת של שחקניו של קטש. פנר הצליחה לחתוך עם 61:70 לקראת הרבע האחרון, בו היו דומיננטיים יותר ולחצו את האלופה הישראלית, אבל זה לא הספיק ומכבי תל אביב עם ה-78:82 בסיום על היריבה מהיורוליג.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 16, לורנזו בראון ובונזי קולסון 10 כ"א, תמיר בלאט, אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב 8 כ"א, ג'וש ניבו 7, חסיאל ריברו 6, רומן סורקין 5, רפי מנקו וג'ון דיברתולומאו 2 כ"א.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
הרשימו, כמעט איבדו, אבל ניצחו. בולדווין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

ים מדר פתח עם הנקודות הראשונות כשחדר עד הטבעת, ווייד בולדווין הגיב מנגד, אבל שלשה של הטורקים הגדילה את הפער. סקוטי ווילבקין, אקס הצהובים, דייק מהקו, אך בונזי קולסון העלה את מכבי ליתרון ראשון במשחק בדקות טובות. שלשה של תמיר בלאט קבעה ריצת 0:12 שקראה לפסק זמן של הטורקים. אקס נוסף בדמותו של טיילר דורסי סחט סל ועבירה וצמצם את ההפרש ל-4, לפני שאנטוניוס קליבלנד התעופף וג'יימס ווב עם צליפה מחוץ לקשת העניק יתרון שיא של 9. הטורקים הצליחו לצמצם נזקים ומכבי ירדה ביתרון 20:26.

רבע 2:

רומן סורקין עם דומיננטיות מתחת לטבעת שמר על ההפרש הצהוב בפתיחת הרבע השני, פנר הצליחה להפוך בריצת 0:6 משלה. בולדווין החזיר את היתרון למכבי 2 דקות לסיום החצי הראשון של ההתמודדות, שלשה של קליבלנד המשיכה ריצת 0:9 של הצהובים שהגדילה את ההפרש על הטורקים ל-8. חסיאל ריברו עם נקודות ראשונות החזיר את יתרון השיא ל-9, ווילבקין הגיב עם שלשה ומכבי ירדה להפסקה ביתרון 35:43.

עוד בוואלה!

"זה צומת חשוב בקריירה של ים מדר, יצטרך להתאקלם לאיטודיס"

לכתבה המלאה
ווייד בולדווין מכבי תל אביב לצד סוקטי ווילבקין פנרבחצ'ה. דני מרון
משתדל להשאיר את פנר בתמונה. ווילבקין מול בולדווין/דני מרון

רבע 3:

ג'וש ניבו סחט סל ועבירה בפתיחת החצי השני והציג עבודה הגנתית נהדרת ביתרון דו ספרתי ראשון הערב. קולסון קלע מהשלוש וגם נשלח לקו עם 43:54 צהוב, לפני שספג עבירה בלתי ספורטיבית. סאנלי החזיר את פנר לעניינים, אבל צליפה של בלאט ונקודות של רפי מנקו הגדילו את היתרון הדו ספרתי לשיא של 15. ריצת 0:7 של הקבוצה בלבן הורידה את היתרון של מכבי לחד ספרתי, ריברו ניצל בצד השני חסרון הגנתי והצהובים ביתרון 61:70 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

הטורקים פתחו את הרבע האחרון עם 4 נקודות מהירות והחטאות של סורקין מהצבע בצד השני, אבל קליבלנד עם הנקודות מחוץ לקשת הגדיל שוב את ההפרש. ווב צלף מחוץ לקשת וקרא לפסק זמן של איטודיס בפיגור דו ספרתי של פנר. גאורגיוס פאפאיאניס חתך את ההפרש ל-5 בלבד עם פסק זמן, הפעם של קטש. מהלך קסום של מדר על בלאט המשיך את הריצה הטורקית, ניבו קלע סל חשוב בצבע וזה הסתיים עם ניצחון צהוב - 78:82 למכבי תל אביב.

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
הבריק לפרקים. מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

מכבי תל אביב תפתח את עונת היורוליג ב-5 באוקטובר עם משחק ביתי מול פרטיזן בלגרד. במסגרת המקומית התבשרו הצהובים אמש כי היריבה ברבע גמר גביע ווינר תהיה עירוני קרית אתא, לאחר שזו ניצחה בחוץ את הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully