וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מחזיר אהבה למאמן קנדה: "יחסים שהם מעבר לכדורסל"

לאחר שג'ורדי פרננדס הזכיר את הישראלי עם הזכייה במדליית הארד באליפות העולם, היועץ שיבח: "הוא שייך לעידן החדש, מוכן ללמוד מאחרים"

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

באליפות העולם בכדורסל שהסתיימה ביום ראשון האחרון, נבחרת קנדה רשמה את ההישג הגדול בתולדותיה עם זכייה במדליית הארד - המדליה הראשונה שלה אי פעם. הקנדים הגיעו עם סגל חזק מתמיד ועם שלל שחקני NBA, כולל אחד הכוכבים העולים בליגה שיי גילג'ס אלכסנדר מאוקלהומה סיטי.

על החבורה ניצח ג'ורדי פרננדס הקטלאני, שבמקביל לעבודה בנבחרת משמש כעוזר המאמן של סקרמנטו. במהלך האליפות פרננדס הדיח את הנבחרת ממולדתו ספרד, וב"מונדו דפורטיבו" ניסו לערוך היכרות טובה יותר עם המדליסט הטרי. לשם כך הם שוחחו גם עם דיוויד בלאט, שכזכור מייעץ לנבחרת קנדה.

כזכור, אחרי הניצחון על נבחרת ארצות הברית במשחק על הארד פרננדס התרגש וציין את בלאט כ"מלאך שתמיד נמצא שם עבורו". בלאט הרעיף שבחים בחזרה ואמר: "לי ולפרננדס יש מערכת יחסים שהיא מעבר לכדורסל. ג'ורדי שייך לעידן חדש. בניגוד לעבר שמאמנים דרשו כבוד, ג'ורדי מרוויח את הכבוד מהשחקנים. הוא מראה להם שכדורסל זה גם היכולת לתקשר אחד עם השני, השחקנים רוצים לשחק עבורו".

מאמן נבחרת קנדה בכדורסל, ג'ורדי פרננדס. YASUYOSHI CHIBA, GettyImages
"מערכת יחסים שהיא מעבר לכדורסל". ג'ורדי פרננדס/GettyImages, YASUYOSHI CHIBA

"לשחקנים יש את האפשרות אם הם רוצים לעשות משהו או לא", המשיך בלאט, "ג'ורדי מאוד ברור איתם והם מגיעים להסכמות. מערכת היחסים בריאה, הוא גורם להם להבין מה הציפיות, ולא חושש להטיל עליהם אחריות כשהוא חושב שמשהו לא בסדר".

בלאט ופרננדס הכירו לראשונה בתקופתו של הישראלי כמאמן קליבלנד, כאשר במקביל הספרדי אימן את קבוצת ליגת הפיתוח של הקאבלירס - קנטון צ'ארג'. "התרשמתי אז מהמחויבות שלו לצבור עוד ידע", נזכר בלאט, "הוא מוכן ללמוד מאנשים אחרים, יש לו ראש פתוח והוא לא מתבייש לשאול שאלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully