וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה של מכבי תל אביב העונה היא להתמודד על הזכייה ביורוליג"

באתר היורוליג ערכו היכרות עם הסגל המתחדש וסימנו את אנטוניוס קליבלנד: "אין לו את הניסיון, אבל יש לו את הכישרון. יכול לקחת את קטש לרמה הבאה"

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך היום (שישי, 16:00) ניסוי כלים ראשון מול יריבה אירופית, כשתתמודד מול פנרבחצ'ה בטורניר ההכנה ברודוס. הצהובים יציגו לראווה את כוכבי העונה שעברה ווייד בולדווין ולורנזו בראון, ולצידם יתעניינו אוהדי הצהובים גם בפנים החדשות - תמיר בלאט, ג'יימס ווב, חסיאל ריברו ואנטוניוס קליבלנד.

אתמול (חמישי) פרסמו באתר היורוליג סקירה קצרה של הסגל של הצהובים.

"מכבי תל אביב נמצאת בעיצומה של בצורת הפיינל-פורים הגדולה ביותר שלה שהונהג הפורמט ב-1988. בעונה שעברה היא הייתה קרובה לשם, והעונה עודד קטש חוזר עם אותם כוכבים. המטרה של מכבי תל אביב העונה היא להתמודד על זכייה ביורוליג, לא פחות", כתבו. "אי אפשר לקיים דיון על צמד הגארדים הטוב באירופה מבלי להזכיר את ווייד בולדווין ולורנזו בראון. שניהם נבחרו לחמישיות העונה אשתקד. בולדווין יותר סקורר ובראון מתמקד יותר בלהיות פליימייקר, אבל הם יכולים להחליף בקלות בין התפקידים, וזה מה שהופך אותם לכל כך מסוכנים".

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ציפיות גבוהות. אנטוניוס קליבלנד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

באתר החמיאו לאנטוניוס קליבלנד, שנבחר לקטגוריית השחקן ששווה לשים לב אליו. "לקליבלנד יש הרבה יותר מאשר הגנה ברמה גבוהה, והאתלטיות והאגרסיביות שלו יכולים להוית נכס חשוב מאוד לקבוצה. מכבי השאירה שמונה שחקנים מהעונה שעברה ומבין השחקנים החדשים הוא היחיד שמגיע ללא ניסיון קודם ביורוליג, אבל מה שכן יש לו בוודאות זה כישרון ברמת יורוליג. הוא אמור לקבל די בקלות תפקיד בקבוצה בזכות היכולות ההגנתעות הנהדרות שלו, אבל מה שיקבע כמה גבוה הוא והקבוצה יכולים ללכת, זו התרומה שלה בהתקפה. עם הפליימייקרים הנהדרים שיש למכבי, קליבלנד יצטרך לפעמים לעמוד בפינות ולקלוע שלשות פנויות. אם הוא יעשה את זה, הוא יקח את המשחק שלו ואת הקבוצה כולה לרמה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully