וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה צומת חשוב בקריירה של ים מדר, יצטרך להתאקלם לאיטודיס"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 9:47

באתר היורוליג פרגנו לרכז החדש של פנרבחצ'ה: "תפס את תשומת הלב של כולם. מהסיבות העיקריות לכך שפרטיזן הגיעה לפלייאוף"

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עונת 2023/24 ביורוליג תצא לדרך בעוד שלושה שבועות בדיוק, וים מדר יפתח אותה בקבוצה חדשה. הרכז הישראלי הצעיר הפתיע כשעזב את פרטיזן בלגרד לטובת פנרבחצ'ה במעבר מתוקשר למדי, וכעת הוא מקווה להוכיח שמקומו באחת הקבוצות הנוצצות ביבשת מוצדק. מדר הצטרף לאחת הקווים האחוריים המוכשרים באירופה, הכולל מלבדו גם את סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי, ניק קלאתיס, מליח מחמטוגלו, מרקו גודוריץ' וראול נטו (שנפצע ולא ברור מתי ישוב לפרקט).

הישראלי, שפתח במשחק ההכנה מול זניט וסיים עם 2 נקודות - דאנק יפהפה - זכה למחמאות באתר היורוליג, שם נבחר לשחקן שכדאי לשים עליו עין בקבוצת הפאר הטורקית. "זה צומת חשוב בקריירה שלו", נכתב. "כשז'ליקו אוברדוביץ' הקוסם חיזר אחריו, מעט מאוד אנשים הכירו אותו. הוא נזקק לחודשים ספורים כדי לגרום לכולם לשים אליו לב. הוא התפוצץ ביורוקאפ וביסס את מעמדו ביורוליג בעונה שעברה, עם 5.8 נקודות, 1.2 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-38 משחקים, 24 מהם בחמישייה, והיה אחת הסיבות העיקריות לכך שפרטיזן הגיעה לפלייאוף".

מדר הוכתר כשחקן הצעיר של העונה. "כעת, הוא עזב את הקבוצה שעזרה לו לצמוח והצטרף לפרויקט עם שאיפות לזכות ביורוליג", נכתב באתר הרשמי של הליגה. "העובדה שהתרגל לציפיות הגבוהות של אוהדי פרטיזן תעזור לו לשחק מול בסיס אוהדים מלא תשוקה גם באיסטנבול. המפתח יהיה להתאקלם לשיטה חדשה ולהראות לאיטודיס - עוזרו של אוברדוביץ' - שהוא יכול לזרוח גם בשיטה שלו".

פנרבחצ'ה של איטודיס סיימה את העונה שעברה במקום השמיני בלבד והפסידה לאולימפיאקוס בסדרת רבע הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully