וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי הניסיון הנועז: שחקן הפוטבול הקסים את טיילור סוויפט?

טראוויס קלסי מקנזס סיטי ניסה להעניק לזמרת הפופולרית את מספר הטלפון שלו בצורה מקורית למדי באחת ההופעות שלה. זה לא הצליח, אולם כעת מדווחים אתרי הרכילות בארצות הברית כי השניים "מבלים ביחד"

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

טיילור סוויפט נמצאת בעיצומו של אחד מסיבובי ההופעות המצליחים בתולדות המוסיקה הפופולרית. כמעט בכל הופעה שלה ניתן למצוא סלבריטאים וסלבריטאיות משלל תחומים, כולל לא מעט ספורטאים וספורטאיות. אחד כזה היה שחקן הפוטבול טארוויס קלסי, שהגיע להופעה בקנזס סיטי לפני כחודשיים בתקווה ליצור קשר עם הזמרת המפורסמת - אך לשווא.

בחודשים האחרונים החלו המעריצות של סוויפט לחלק "צמידי חברות" אחת לשנייה בהופעות. קלסי התייצב להופעה המדוברת בקנזס סיטי עם צמיד חברות משלו - הוא שיבץ בו את הספרות המרכיבות את מספר הטלפון שלו, מתוך כוונה להעניק את הצמיד לזמרת, אך לא הצליח להגיע אליה.

"התאכזבתי שהיא לא מדברת לפני הופעות או אחרי ההופעות, כי כנראה שהיא צריכה לשמור את הקול שלה לשיר 44 שירים", אמר. "לא היתה לי ההזדמנות להושיט לה את הצמיד שהכנתי. לקחתי את זה באופן אישי, אבל ההופעה היתה מדהימה".

ובכן, מאז עברו חודשיים, וכעת עושה רושם שקלסי קיבל משהו לא פחות גדול מחברות. לפי דיווחים באתרי הרכילות בארצות הברית, שחקן ה-NFL והזמרת החלו "לבלות יחד": "הם נפגשו כשטיילור היתה בניו יורק לפני כמה שבועות".

טיילור סוויפט בהופעה. Jeff Kravitz/, GettyImages
בן הזוג החדש? סוויפט/GettyImages, Jeff Kravitz/

עוד בוואלה!

טירוף מוחלט: כך טיילור סוויפט עוזרת לבלינגהאם לזכות ב"גולדן בוי"

לכתבה המלאה

נציגי הזמרת ושחקן הפוטבול לא הגיבו לחדשות הללו. קלסי עצמו נשאל על הניסיון הכושל להעניק לסוויפט צמיד חברות בחודש שעבר ואמר: "אני לא מתכוון לדבר על חיי האישיים. מספיק. לא אדבר אתכם על זה". כוכב ה-NFL יצא בעבר עם המשפיענית קיילה ניקול למשך חמש שנים, לפני שהשניים נפרדו במהלך 2022. סוויפט יצאה עם שורה של סלבריטאים, ביניהם ג'ייק ג'ילנהאל, ג'ון מייר ואחרים.

זו לא הפעם הראשונה שאתרי הרכילות בארצות הברית טוענים שהזמרת הפופולרית יוצאת עם ספורטאי. ביוני האחרון דובר על הכוכב העולה של לוס אנג'לס לייקרס, אוסטין ריבס, ולפני כן הוזכר שמו של נהג הפורמולה 1 פרננדו אלונסו.

טראוויס קלסי. Christian Petersen, GettyImages
השיג את מבוקשו? קלסי/GettyImages, Christian Petersen

בסופרבול האחרון סייע קלסי לקנזס סיטי שלו לנצח בגמר את פילדלפיה - אותה פילדלפיה בה משחק אחיו, ג'ייסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully