וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזרקה מהכדורגל, הפכה לכוכבת למבוגרים בלבד - וחזרה בגדול

12.9.2023 / 0:01

מדלן רייט, ששוחררה מצ'רלטון בבושת פנים, נרשמה ל-OnlyFans והרוויחה אשתקד למעלה מחצי מיליון ליש"ט, חתמה בלייטון אוריינט וכבשה כבר בהופעת הבכורה שלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

כבר סיפרנו לכם בעבר על מדלן רייט, שקריירת הכדורגל שלה הסתיימה כבר בגיל 23, אחרי שצ'רלטון קבוצתה החליטה לנפות אותה בעקבות סרטון שלה שהתפרסם ובו היא נראית שואפת מבלונים ושותה שמפניה במסיבה לפני משחק.

במקום כדורגל, רייט פצחה בקריירה חדשה ופתחה עמוד OnlyFans - החלטה שהשתלמה לה מאוד, לפחות בפן הכלכלי. אבל חלום הכדורגל לא עזב אותה, והשבוע היא שבה למגרשים וחתמה בלייטון אוריינט. בהופעת הבכורה שלה עלתה מהספסל בדקה ה-52 - וכבשה 11 דקות לאחר מכן, ב-2:4 על צ'סהאנט.

המהפך בפופולריות של רייט היה מיידי - מ-20 אלף עוקבים באינסטגרם ככדורגלנית, עד 325 אלף עוקבים כיום. "בשנה הראשונה שלי באונליפאנס הרווחתי כחצי מיליון ליש"ט", אמרה ל"סאן" אשתקד, על האתר בו היא גובה 24 ליש"ט על דמי מנוי. "לא אשקר, זה שינה את חיי מהקצה אל הקצה. השגתי דירה משלי, טיילתי בעולם ונהניתי מהרבה דברים. כל עוד את לומדת מהטעויות שלך, יש אור בקצה המנהרה".

עוד ב"טראש טוק"

"הכול קרה כל כך מהר, הרבה פרסומות וחסויות החלו להיכנס", הוסיפה רייט. "יש לי אישיות חזקה. חשבתי שכל עולם הכדורגל שונא אותי. עם הזמן למדתי להתעלם מהתגובות הנוראיות וההודעות ועכשיו אני לא קוראת אותן".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully