וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר קיים יחסי מין עם ספורטאי מפורסם, והצטרפתי לאורגיה"

1.8.2023 / 0:00

משפיענית ברזילאית בחשיפה שהסעירה את המדינה וגררה איומים על חייה. לדבריה, ניימאר והגולש המפורסם התעלסו במסיבת מין בביתו, "ואני וחברה הצטרפנו, לא היו גבולות"

תקציר ממונדיאל הנשים: נבחרת קולומביה - נבחרת גרמניה 1:2/ספורט1

ניימאר שוב נמצא בכותרות בברזיל בגלל פרשיות שמחוץ למגרש הכדורגל. הכוכב הברזילאי חוזר לעצמו לקראת פתיחת העונה עם פריז סן ז'רמן, בת הזוג שלו ברונה איקרדי בהיריון (כשגם בהתנהלות איתה הוא סופג ביקורות), וכעת הוא שוב עולה לכותרות, כאשר משפיענית מקומית טוענת שהוא קיים יחסי מין עם גבר, ואף נוקבת בשמו: הגולש הברזילאי פדרו סקובי.

סופיה ברקלי, כוכבנית אינסטגרם ברזילאית עם 130 אלף עוקבים, טוענת שהיא הוזמנה למסיבה של ניימאר בזמן הסגרים של הקורונה, ולא רק שראתה אותו מתעלס עם חברו, אלא גם לקחה חלק ביחסי המין.

ניימאר, פדרו סקובי. אינסטגרם, pedroscooby, צילום מסך
חופש מיני. ניימאר וסקובי/צילום מסך, אינסטגרם, pedroscooby
המשפיענית הברזילאית סופיה ברקלי. אינסטגרם, ibarcllay, צילום מסך
"המצפון שלי נקי". סופיה/צילום מסך, אינסטגרם, ibarcllay

לדבריה, אין לה תיעוד של הדברים מאחר שעם כניסתה למסיבה הטלפון שלה נלקח לה על ידי מאבטחים, שלמעשה לקחו לכולם את הטלפונים כדי להימנע מצילומים. היא אף טענה שניימאר עשה הכל כדי שאף אחד לא ידע על קיום המסיבה הזאת וניסה לכפות על הנוכחים לחתום על טופס סודיות, אבל היא סירבה, ולכן מרשה לעצמה לספר.

ברלקי מספרת שהמסיבה התלהטה, ובאיזשהו שלב היא ראתה את ניימאר מקיים יחסי מין עם הגולש. "השניים עשו סקס אחד עם השני, היא מספרת, "אז הבחורה שאיתי ואני שמנו את עצמנו באמצע. והתנשקנו. כולנו התנשקנו. לא היו שם גבולות".

ההצהרות האלה עוררו סערה בברזיל. תחנת הרדיו שבה שודרו הדברים הסירה את התוכן מהאתר, ולאחר מכן גם מכל הרשתות החברתיות שבה הפיצה את הקטע. ההערכה היא שהיה איום בתביעה, מאחר שלא ניתן להוכיח את הדברים, ועלו ספקות במהימנות של הטענות שלה.

לאחר מכן היא חשפה שהיא סופגת איומים ממעריצים של ניימאר. "אבל אני בסדר", כתבה, "אל תדאגו לי. המצפון שלי נקי. הם אומרים שאני בושה לקהילה. חמודים, אני לא חלק משום קהילה. אני רק דואגת לעצמי. נמאס לי שלא מכבדים אותי".

יש לציין שהגולש פדרו סקובי (שם מפורסם בברזיל ובעולם הגלישה, עם 6 מיליון עוקבים באינסטגרם) הוא אדם נשוי, ויש לו ילדים גם מאשתו הנוכחית וגם מאשתו הקודמת.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully