וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיסתו של ניימאר תוקפת אותו בפומבי: דתי מזויף, "אתה לא גבר"

ביאנקה ביאנקרדי, אחותה של ברונה בת זוגו, תקפה את הברזילאי בגלל בגידותיו החוזרות ונשנות והחשיפה האחרונה: "הוא מסרב להתבגר ולקחת אחריות על מה שהוא עושה"

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר אליפות אירופה/ספורט1

עוד בעיות לניימאר, עוד ביקורת פומבית על הברזילאי, אבל הפעם זה מגיע מבפנים, מתוך המשפחה, בהטחת האשמות כבדה. לאחרונה נחשפו הודעות פרטיות שהכדורגלן שלח למשפיעניות רשת, אחרי שהן פרסמו אותן בפומבי והביכו אותו מאוד. כמה מהשיחות הללו הגיעו לידיה של ביאנקה ביאנקרדי, אחותה של ברונה, בת זוגו של הברזילאי שבהיריון ממנו. אחותה של בת הזוג החליטה לצאת בחריפות נגד ניימאר בשל בגידותיו הרבות שביצע, למרות שבין בני הזוג יש הסכם שמאפשר לו לקיים יחסי מין עם נשים אחרות.

לפני מספר ימים דוגמנית בשם סלסטה ברייט פרסמה את הפנייה של ניימאר אליה. "זה אדם שאני לא מכירה בכלל, ונמאס לי לראות שמתחילים איתי גברים כאלה, שיש להם אישה או חברה", כתבה. לאחרונה ניימאר התנצל בפומבי בפני חברתו, וכתב: "ראיתי כמה נחשפת, כמה סבלת, וכמה את רוצה להיות לצדי. טעיתי". למרות זאת, הוא שוב נתפס.

ניימאר לצד בת הזוג ברונה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
משפיל אותה בפומבי. ניימאר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

כעת, אחותו של הדוגמנית שנמצאת במערכת יחסים עם ניימאר מבקשת ממנו להפסיק להתבדח על הנושא, וטוענת שזה לא מועיל לתהליך ההיריון של ברונה כרגע. "יכולתי לשלוח את זה בוואטסאפ, אבל מכיוון שאתה אוהב להתבדח באינטרנט, הנה. שיהיה ברור, כל עוד החשיפה וההוללות הזו נמשכת, אני אמשיך לדבר. אני מציעה לך להפסיק לטפל במצבים רציניים בצחוק. אני יודעת שקשה להבין את חומרת המצב כשאין לך אחריות, מחויבות ואכפתיות לחבריך", כך כתבה.

במקביל, ביאנקה מבקרת את ניימאר על כך שהוא משתמש בפסוקים מהתנ"ך כדי להתנצל בפני אחותה על חוסר נאמנותו החוזרת והנשנית. "בתמונה שבה הוא מודה בבגידה הוא מצטט פסוקים מהספרים הקדושים, ודברי אלוהים... ה'נוצרים' המפורסמים מדברים אבל לא מיישמים את דברי האל בחיי היומיום שלהם ובמערכות היחסים שלהם".

הברזילאית סבורה שגיסה מנסה להשפיל את אחותה: "הוא צוחק על המצב במקום להיות נבוך. הוא צוחק ברשתות החברתיות ומציב את אחותי באור רע, שוב ושוב. אדם שמסרב להיות גבר, מסרב להתבגר ולקחת אחריות על מה שהוא עושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סלסטה ברייט, שטענה שהכדורגלן ניימאר התחיל איתה. אינסטגרם, צילום מסך
המחישה בדיוק איך הוא פועל. הדוגמנית/צילום מסך, אינסטגרם

ביאנקה גם דוחה את השמועות שאחותה עדיין עם ניימאר מתוך אינטרס כלכלי ומכחישה שיש חוזה ביניהם שמאפשר לו לבגוד. "למי שמאמין שאחותי נמצאת בקשר הזה בשביל כסף ותהילה, תבינו אחת ולתמיד: היא לא שם והיא לא צריכה את זה. מעולם לא היה שום סוג של חוזה או הסכם. זה מאוד פוגעני עבור מי שגדל טוב מאוד, יש לה תמיכה, אהבה, ערכים, דוגמה מהבית. היא אישה מצליחה מאוד, שעובדת קשה מגיל 16.... אשמח שהזוגיות הזאת תוכל להיות מכבדת וידידותית. לא נסבול יותר סוג כזה של פרסומים ילדותיים, חסרי כבוד ולא מוסריים".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully