וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך מלוכלך: הדליף סרטון אינטימי של בת הזוג של יריבו לפני קרב ה-MMA

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 0:29

דילון דניס לקח את היריבות שלו עם לוגאן פול רחוק מדי, כשהעלה לרשת סרטון של זוגתו נינה אגדל שוכבת במיטה ומדברת על צרכיה המיניים. פול: "עבר את הגבול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.8/ספורט1

דילון דניס לקח את היריבות המרה שלו עם לוגאן פול לרמת שפל, כאשר פירסם סרטון אינטימי של ארוסתו, הדוגמנית נינה אגדל, שמדברת על התשוקות המיניות שלה.

דניס, לוחם MMA הידוע בעיקר בזכות האימונים שלו לצד כוכב ה-UFC קונור מקגרגור, אמור להתמודד עם כוכב היוטיוב פול ב-14 באוקטובר.

בין היריבם יש איבה גדולה, והם החליפו עלבונות אישיים ברשתות החברתיות במשך חודשים ארוכים לקראת העימות שלהם בהמשך השנה.

עם זאת, דניס עלה לדרגה אחרת, כאשר פירסם את הסרטון של ארוסתו של פול, נינה אגדל, דוגמנית "ספורטס אילוסטרייטד", בעודה מדברת במפורש על הצורך שלה בסקס.

נינה אגדל. GettyImages
מאיפה הסרטון? אגדל/GettyImages
קרב הראווה של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול. רויטרס
ינקום? לוגאן פול בזירה/רויטרס

אגדל, 31, שהייתה בעבר במערכת יחסים של שנה עם ליאונרדו דיקפריו, אומרת בסרטון הפך לוויראלי: "דרך אגב, אני מאוד גאה בעצמי, כי זה הזמן הכי ארוך שלי בלי סקס מאז שהתחלתי.... ברור שזה משגע אותי. אני נלחמת בזה, אני צריכה את ה*** בתוכי, בהקדם האפשרי".

היא מסיימת את הסרטון ואומרת: "אז אם מישהו מכם מכיר *** טוב שאין בו מחלות מין, אני אקח את זה, ממש כאן".

לא ברור מתי אגדל, דוגמנית דנית עם קרוב לשני מיליון עוקבים באינסטגרם, הקליטה את הסרטון בעצמה או איך דניס השיג אותו. לוחם הג'יו-ג'יטסו העלה אותו ופשוט כתב בפוסט שלו: "בוקר".

דניס אף טען לאחרונה שיש לו תמונות אירוטיות עוד יותר של הדוגמנית. "הרגע קיבלתי עוד תמונה של נינה. היא אולי יותר גרועה יותר מהשנייה, וואו הבחורה הזו ממש פרועה", הוא פרסם בשבוע שעבר. "לוגאן, זה ברמה של 'גבר אתה צריך לבטל את הנישואים האלה עכשיו'".

פול, עם זאת, מאמין שיריבו לקח את הקרב הפסיכולוגי רחוק מדי. "אני חושב שהוא הלך רחוק מדי", אמר, "שנכנסתי לקרב הזה, ידעתי שדילון הוא זבל. לא חשבתי שהוא ייקח את זה רחוק ככה. אבל, אתה יודע, למעשים יש השלכות. אני חושב שהוא יקבל את מה שמגיע לו. אני חושב שהאנשים באינטרנט מדברים בשבילי".

לפול בן ה-28 יש 23.6 מיליון מנויים ביוטיוב. הוא לא נחשב לאהוב במיוחד, אבל ברשת אכן תוקפים בחריפות את דניס, וטוענים שמדובר במהלך שפל. מאז שהעלה אותו לרשת, הסרטון זכה למעל ל-100 מיליון צפיות. ביממה האחרונה דניס טען שטוויטר רוצה לסגור לו את החשבון, בין השאר בגלל שאגדל הייתה בקשר עם איילון מאסק, הבעלים של טוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully