וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

26 מיליון יורו: מאורו איקרדי רכש את הרכב היקר והנדיר ביותר בעולם

החלוץ שעושה חיל בטורקיה, הצליח לשים את ידו על רולס רויס יוקרתית מדגם שכמוהו יש רק עוד שניים בעולם, אחד מהם שייך לביונסה. בכך הוא ניפץ את השיא של רונאלדו

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

מאורי איקרדי התרחק קצת מאור הזרקורים מאז שעזב את אינטר. אלא שמבחינה מקצועית הוא דווקא פורח אחרי שהוליך את גלאטסראיי לאליפות בעונה שעברה בעונה מצוינת ומסתבר שהוא גם מרוויח ממש טוב בטורקיה.

חלוץ נבחרת ארגנטינה לשעבר, ששמו פורסם בעבר בעיקר בגלל הרומן המתוקשר עם וונדה נארה זוגתו דאז של מקסי לופס, פינק את עצמו ברכב רולס רויס שבדגם שלו אפשר למצוא רק שלושה כאלו בכל העולם. כמה הוא שילם על הפינוק הזה אתם שואלים? ובכן, על פי הדיווחים הרכב הזה עולה לא פחות מ-26 מיליון יורו והוא נחשב לרכב הכי יקר בעולם.

מאורו איקרדי עם הרכב שלו. צילום מסך, צילום מסך
איקרדי והרכב היקר בעולם/צילום מסך, צילום מסך

אגב, הבעלים של הרכב השני מהדגם הזה הם הראפר ג'יי זי וזוגתו המפורסמת לא פחות, ביונסה. הדגם השלישי נמכר לאיש עסקים שעשה את הונו בתעשיית היהלומים.

הרכב הזה נבנה בארבע שנים של השקעה. הוא בנוי מ-1,813 חלקים, יש לו מנוע של כמעט 600 כוח סוס והוא מוזהב כולו. יש בו אלמנטים מפתיעים כמו שמשייה ושולחן שנפתחים מאחור למי שרוצה לעשות פיקניק ואפילו דשא ירוק ושני מקררי שמפניה.

אגב, איקרדי עקף בכך את כריסטיאנו רונאלדו, שלפני שנתיים היה הכדורגלן עם הרכב הכי יקר דאז - בוגאטי בעלות של 10 מיליון יורו בלבד. רונאלדו הוא אספן רכבים ידוע, אבל רכב מהסוג הזה אפילו הוא לא הצליח לרכוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully