וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מוחלט: כך טיילור סוויפט עוזרת לבלינגהאם לזכות ב"גולדן בוי"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 10:56

עד יום שלישי, באלדה היה הפייבוריט לזכייה בתואר השחקן הצעיר של השנה. אלא שאז התברר שהוא לא אוהב את הזמרת הפופולרית - והמעריצות שלה יצאו למסע נקמה. התוצאות בלתי נתפסות

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

המועמדים לתואר השחקן הצעיר של השנה בעולם נחשפו אמש (שלישי), וביניהם גם היהלום של הכדורגל הישראלי אוסקר גלוך, אולם לעת עתה מסתמן פייבוריט ברור לתואר - ג'וד בלינגהאם.

על פניו זה לא מפתיע: הקשר המסחרר של נבחרת אנגליה נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת כ-103 מיליון יורו ומיד החל לפרוע שטרות, אך הצורה בה בלינגהאם דוהר קדימה בסקר - היא זו שייחודית.

בתחילת ההצבעות לתואר ה"גולדן בוי" באתר הספורט האיטלקי "טוטוספורט", בלינגהאם היה שני בלבד עם 30 אחוז, כשלפניו אלחנדרו באלדה מברצלונה עם 43 אחוז. אלא שאז, נכנסו לתמונה מעריצותיה של טיילור סוויפט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ה"סוויפטיות" גילו שלפני מספר חודשים, נשאל באלדה, המגן השמאלי בן ה-19 של ברצלונה, מה דעתו על המוסיקה של הזמרת הפופולרית ביותר בעולם כיום. "טיילור סוויפט? לא, אני לא אוהב את המוסיקה שלה", אמר, ולא ידע כמה חמורות יהיו ההשלכות.

"היי סוויפטיות, אסור לתת לבאלדה הזה לזכות בפרס הגולדן בוי. תצביעו כאן לג'וד בלינגהאם", נכתב באחד מחשבונות הטוויטר - וכך היה. לא רק שכוכב ריאל מדריד עקף את באלדה, וקיבל כ-100 אלף הצבעות חדשות תוך שבע דקות (!), הוא השאיר לו אבק וכרגע מחזיק ב-89.3 אחוז מהקולות, לעומת 8.3 בלבד של שחקן ברצלונה. אף שחקן אחר, אגב, לא קיבל למעלה מאחוז (גלוך זכה ל-0.1%).

ג'וד בלינגהאם, קשר ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
ותודה לטיילור. בלינגהאם/GettyImages, Angel Martinez

זה המקום לציין שהזכייה הצפויה של בלינגהאם לא תהיה מופרכת, כמובן. אחרי עונה נהדרת בבורוסיה דורטמונד אשתקד ולאחר שהפך לאחד השחקנים החשובים ביותר בנבחרת אנגליה, הוא כבש העונה חמישה שערי ליגה בארבעה משחקים, והשכיח כמעט לגמרי את עזיבתו של קארים בנזמה, או את העובדה שריאל מדריד טרם צירפה חלוץ מחליף לצרפתי הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully