וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים משקולות איראני הצטלם ליד ישראלי והושעה לכל החיים

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 15:35

מוסטפה ראג'אי שילם ביוקר על כך שתמונה שלו לצד מקסים סבירסקי פורסמה מאליפות שנערכה בפולין: "הוא חצה את כל הקווים האדומים". גם ראש המשלחת הושעה

מרים משקולות איראני הושעה לכל החיים על ידי מדינתו. הסיבה: מוסטפה ראג'אי הצטלם ליד מקסים סבירסקי, מרים משקולות ישראלי בתחרות שנערכה בפולין. "הם הצטלמו ביחד והתחבקו", נכתב בסוכנות הידיעות האיראנית, שהוסיפה שהמתאבק האיראני נשא את דגל ארצו ליד דגל ישראל.

"רג'אי חצה את הקווים האדומים של המדינה האיסלאמית", נכתב בדיווח. התאחדות המשקולות האיראנית גם פיטרה את ראש המשלחת לאליפות, חמיד סאליניה. רג'אי זכה במדליית הכסף בתחרות למרימי משקולות ותיקים והצטלם על הפודיום ליד סבירסקי שזכה בארד.

מרים משקולות איראני ליד ישראלי. צילום מסך, צילום מסך
התמונה הזו עלתה לאיראני ביוקר/צילום מסך, צילום מסך

בהודעה רשמית מטעם סוכנות הידיעות הרשמית של המשטר האיראני נכתב: "הספורטאי מוסטפה רג'אי הושעה לכל חייו מעיסוק בכל ענף ספורט כלשהו ומגישה לכל מתקני הספורט במדינה". כידוע, זו לא הפעם הראשונה שמקרים כאלו קורים, כאשר באיראן אוסרים על הספורטאים שלהם להצטלם וגם ללחוץ ידיים ליריבים מישראל.

המקרה הזכור ביותר היה באליפות העולם בג'ודו ב-2019, אז סעיד מולאי הפסיד בחצי הגמר ונמנע מהתמודדות מול שגיא מוקי. מולאי יצא נגד ההתנהלות הגזענית של מדינתו והחליט שלא לחזור לאיראן וייצג את מונגוליה בטוקיו, שם הוא זכה במדליית כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully