וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכלאה בין זידאן לבנזמה": אנצ'לוטי ממציא את בלינגהאם מחדש

במאזנו של הכוכב הצעיר חמישה שערים בארבעה מחזורים ובזכותו ריאל מדריד עם מאזן מושלם, בספרד מתפעלים מיכולתו ומהשינוי שעליו אחראי מאמנו

חגיגה אנגלית: צפו בכל שערי היום מהמחזור הרביעי בפרמיירליג (2.9)/ספורט1

ריאל מדריד הייתה בדרכה הבטוחה למעידה ראשונה העונה בליגה הספרדית, אבל לא בפעם הראשונה וכנראה שגם לא האחרונה, שחקן הרכש הנוצץ היה במקום ובזמן הנכון כדי להציל אותה. ג'וד בלינגהאם בן ה-20, שנרכש מבורוסיה דורטמונד עבור מעל 100 מיליון יורו, אמנם משחק במרכז השדה, אבל לזכותו כבר חמישה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה, כולל אתמול בדקה ה-90+5 ב-1:2 על חטאפה בברנבאו.

ריאל מדריד נפרדה הקיץ מקארים בנזמה ובימים אלו חסרה גם את ויניסיוס ג'וניור הפצוע, ולאור ההחלטה של קרלו אנצ'לוטי וראשי המועדון שלא להנחית הקיץ את קיליאן אמפה או כל חלוץ אחר בהחלט יש בעיה כרגע בכל הנוגע לחלק הקדמי, אבל בזכות בלינגהאם המאזן בטבלה נותר מושלם.

ג'וד בלינגהאם, קשר ריאל מדריד. THOMAS COEX, GettyImages
"רעדו לי הרגליים מהתרגשות". ג'וד בלינגהאם/GettyImages, THOMAS COEX

"קרלו אנצ'לוטי המציא את תפקיד ה-'9' מחדש'", נכתב הבוקר בעיתון "אס", בלינגהאם הגיע לריאל מדריד במטרה ללמוד מאנצ'לוטי ולהמשיך להתקדם, וקורה כאן משהו מיוחד. בלינגהאם מוכיח בכל משחק מחדש שהוא יהיה יעיל בכל עמדה שיציבו אותו. אנצ'לוטי מאוהב בו ולאורך הקיץ דאג לשוחח עם בלינגהאם כדי שהוא יבחר בריאל מדריד ולא בליברפול או במנצ'סטר סיטי".

אנצ'לוטי למעשה שינה את המערך עבור בלינגהאם ולאור המצב בסגל, כך שריאל מדריד משחקת 4-3-1-2 ולא ב-4-3-3 הקלאסי, כדי שבלינגהאם יוכל לסייע לשני שחקני החוד. עוד לפי "אס", אנצ'לוטי משוכנע שבלינגהאם בן ה-20, שמתנשא לגובה של 1.86 מטר, יוכל להפוך להכלאה בין זינדין זידאן לבנזמה ובזכות יכולותיו האדירות ברגליים ובראש יכול להגיע ל-20 שערים העונה.

בלינגהאם לא התייחס לכל זה, אבל היה נרגש משירת האוהדים "היי ג'וד" בברנבאו בסיום: "הרגליים שלי רעדו כאשר הברנבאו קרא בשמי. הרעש באצטדיון כשהבקעתי היה הכי חזק ששמעתי בחיים שלי. אני לא יודע מה עשיתי שמגיעה לי כזו אהבה מהאוהדים, אני מבטיח שאתן עבורם את הכל. הגשמתי חלום כשחתמתי בריאל מדריד וזה אפילו יותר טוב ממה שציפיתי בזכות השערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully