וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתעסקו איתו: שומר הראש המפחיד שמלווה את מסי לכל מקום - גם במגרש

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 9:57

אינטר מיאמי שכרה את שירותיו של לוחם ה-MMA יאסין צ'ואקו, לשעבר חייל ביחידה מיוחדת בצבא ארה"ב, שעוקב אחר הכוכב גם מחוץ למגרש, וגם על הקווים. צפו בסרטונים

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

מי שצפה במשחקים של אינטר מיאמי, אולי שם לב לדמות מסתורית שמלווה את ליאונל מסי - על הקווים, ולעתים אפילו בתוך המגרש. מתברר כי הקבוצה האמריקאית שכרה בעצתו של הבעלים דייויד בקהאם שומר ראש פרטי כדי להגן על הפרעוש, בעיקר מאפשרות של פריצת אוהדים לכר הדשא.

אז מי הוא אותו שומר ראש מאיים? שמו יאסין צ'ואקו, ובעברו הוא היה לוחם MMA, לא פחות, וחייל ביחידה המיוחדת של צבא ארצות הברית, שנלחם בין היתר באפגניסטן ובעיראק. צ'ואקו מלווה את מסי לכל מקום - לפני, במהלך ואחרי משחקים - כדי לגרום לכוכב להרגיש בטוח במדינה החדשה.

"ברור לכולם שהאבטחה תתוגבר", אמר אחד מבעלי מיאמי בחודש יוני האחרון, עם צירופו של מסי. "ננקוט בכל אמצעי הזהירות, ולא רק במשחקים. ראיתי איך נבחרת ארגנטינה התנהלה במונדיאל. היא הגיעה קודם לכן למיאמי, והיתה לנו הזדמנות לראות זאת. אנחנו מאוד מוכנים".

עוד על ליאונל מסי

צ'ואקו הפך לדמות ויראלית בימים האחרונים. בחשבון האינסטגרם יש לו למעלה מ-124 אלף עוקבים, ובו הוא מפרסם בעיקר סרטונים ותמונות מהקרבות והאימונים שלו:

מלווה בשומר הראש הפרטי שלו, מסי אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו ב-MLS ביום שבת, כשיפגוש ביחד עם אינטר מיאמי את ניו יורק רד בולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully