וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא ארנב, הוא שלף קנגרו מהכובע!": טירוף מסי בארה"ב לא נרגע

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 12:09

כוכב אינטר מיאמי סיפק בישול מבריק ודרמטי, השדר השתולל, מאמנו החמיא ומחירי הכרטיסים מרקיעי שחקים. כל התגובות והסרטונים

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

עד הגעתו של ליאונל מסי, אינטר מיאמי לא זכתה באף תואר. זה לא מפתיע במיוחד, בהתחשב בכך שהקבוצה קמה בסך הכל ב-2018, ובכל זאת, את סיפורה ההיסטורי אפשר יהיה לחלק לשני חלקים: עד נחיתתו של הפרעוש, ומנחיתתו של הפרעוש.

לפני מספר ימים הצעיד מסי את קבוצתו החדשה לזכייה בגביע הליגות האמריקאי, והלילה (בין רביעי לחמישי) קירב את אינטר מיאמי לתואר נוסף כשסייע להעלות אותה לגמר הגביע בארצות הברית. הפעם, בניגוד למשחקים הקודמים, כוכב נבחרת ארגנטינה לא הצליח למצוא את הרשת, אך כן בישל פעמיים, כולל הגבהה מבריקה לראשו של לאונרדו קמפאנה שבע דקות בתוספת הזמן, שכפתה הארכה. לבסוף, בדו-קרב פנדלים, ניצחה אינטר מיאמי 4:5 את סינסינטי, בדרך לגמר, שייערך ב-27.9 ישודר גם הוא בספורט2.

עוד על ליאונל מסי

"טירוף מסי הגיע!" קרא שדר המשחק ריי האדסון אחרי הבישול הדרמטי בתוספת הזמן. "מסירה מדהימה! הוא לא שולף ארנבים מהכובע, אלא קנגרו! תראו את המסירה הזאת, אנשים. הוא מכופף את האור. הוא לוקח את הכל בחשבון, כולל הכוכבים שסביב השמש. הוא גורם לבלתי אפשרי להיראות קל. אפילו הקסום נראה אצלו הגיוני!"

שימו לב למספרים האדירים של מסי בארצות הברית: שמונה ניצחונות (כולל דו-קרב פנדלים) בשמונה משחקים, 10 שערים, 3 בישולים, גביע אחד, שני גמרים, נעל הזהב של גביע הליגות, כדור הזהב של גביע הליגות - והרגל כמובן עוד נטויה. בשבת הוא אמור לערוך את הופעת הבכור השלו ב-MLS, כשיפגוש את ניו יורק רד בולס. הכרטיסים הזולים ביותר למשחק נמכרים ב-415 דולר, בעוד היקרים ביותר מגיעים עד 20 אלף דולר.

לפני דו-קרב הפנדלים, אסף מסי את חבריו לקבוצה ונשא נאום מוטיבציה. "הוא מנהיג על המגרש והוכיח זאת זמן רב, לא רק כאן אלא גם בארגנטינה", אמר המאמן טאטא מרטינו. "השחקנים נעמדים סביב המנהיגות וההתלהבות שלו בכל רגע, לא משנה מה הנסיבות. הפעם הוא היה המבשל ולא המסיים, הוא גורם למהלכים קשים להיראות קלים".

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

בניגוד ליריבות אחרות, סינסינטי דווקא הצליחה לעצור את מסי, או לפחות להצר את צעדיו. "עשינו עבודה טובה", אמר המאמן פט נונן. "אבל הוא מופיע במהלכים הגדולים, שם הוא עושה את ההבדל. מנענו ממנו להיות קרוב לשער וגרמנו לו להיות פליימייקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully