וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הפך לשחקן המעוטר בהיסטוריה: "הוא עדיין הטוב בעולם"

הפרעוש הגיע ל-44 תארים קבוצתיים, הונף על ידי חבריו וקיבל חיבוק חם מבקהאם. בוסקטס הילל אותו, הקפטן לשעבר התרגש מהמחווה שלו. צפו

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

גם בגיל 36, גם אחרי שזכה באינספור תארים, גם אחרי שהשלים את משימת חייו וזכה עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל, ליאו מסי ממשיך להגיע לשיאים חדשים. הפרעוש הפך הבוקר (ראשון) לשחקן המעוטר ביותר בכל הזמנים, אחרי שהצעיד את אינטר מיאמי לזכייה בגביע הליגות, וחגג את התואר ה-44 בקריירה המופלאה שלו.

אחרי שזכה ב-35 תארים עם ברצלונה, חמישה עם נבחרת ארגנטינה ושלושה עם פריז סן ז'רמן, למסי יש גם תואר ראשון עם קבוצתו החדשה, אליה נכנס בסערה. מסי כבש בכל שבעת המשחקים של אינטר מיאמי בדרך לתואר, והשלים עבורה מהפך מקצה לקצה, אחרי שסיימה את העונה שעברה עם המאזן הגרוע ב-MLS.

בסך הכל מסי עומד על מאזן של 10 שערים ובישול ב-7 הופעות במדי קבוצתו החדשה, שידעה היטב למי להעניק את הקרדיט אחר הזכייה בתואר ההיסטורי, שהיה הראשון אי פעם עבור המועדון. מסי הונף על ידי שחקני הקבוצה בסיום, וזכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר וכמובן גם מלך השערים.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי, חוגג. Kevin C. Cox, GettyImages
עוד ערב מרגש בקריירה. מסי חוגג/GettyImages, Kevin C. Cox
ליאונל מסי ושחקני אינטר מיאמי מניפים את גביע הליגות. Tim Nwachukwu, GettyImages
כולל מחווה מרגשת. מסי וחבריו מניפים את הגביע/GettyImages, Tim Nwachukwu

השער שכבש הלילה בדקה ה-23, היה אולי היפה מכולם. אחרי שהזמן החוקי הסתיים ב-1:1, מסי גם כבש בקור רוח את הפנדל הראשון של קבוצתו, וסלל את הדרך לניצחון 9:10 בדו קרב.

"אנחנו תורמים מהניסיון שלנו לקבוצה. לכולם מגיע קרדיט. אנחנו בונים קבוצה סולידית מאוד, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שיש לנו את השחקן הטוב בעולם, ליאו מסי", הילל סרג'יו בוסקטס בסיום. מסי קיבל בסיום חיבוק חם מדייויד בקהאם, בעלי הקבוצה, ומרעייתו ויקטוריה, והפתיע עם מחווה לחברו לקבוצה אנדרה ידלין, קפטן הקבוצה לשעבר, אותו הזמין להניף את הגביע יחד איתו.

עם שריקת הסיום נראה מסי מגיב בפרץ של אושר, קופץ וחוגג בחדווה עם חבריו לקבוצה, ברגע שהוכיח שלמרות הצהרותיו מהשבוע שעבר לפיהן "השגתי הכל בכדורגל", המרמזות על שובע מסוים, הוא עדיין רעב ונחוש להותיר חותם בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully