וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "המעבר לפ.ס.ז' היה קשה, במיאמי זה שונה לגמרי"

הכוכב דיבר לקראת גמר ראשון במדי אינטר מיאמי: "לא רציתי לעזוב את ברצלונה. כדור הזהב? השגתי הכל בכדורגל. יהיה מדהים אם נזכה בתואר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

לקראת גמר גביע הליגות בין אינטר מיאמי לנאשוויל בלילה שבין שבת לראשון (4:00), ליאונל מסי ערך הערב (חמישי) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן בקבוצת ה-MLS. הארגנטינאי התייחס להזדמנות לזכות בתואר, למעבר מאירופה לארצות הברית ולפרס כדור הזהב בו הוא עשוי לזכות בעוד כחודשיים.

"זה יהיה מדהים עבורי אם נזכה בגביע הליגות, גם בשביל האוהדים והמועדון עצמו, שעדיין מנסה לצמוח ולהפוך לקבוצה גדולה. זכייה בתואר תסייע בזה מאוד ותהיה מרשימה", אמר מסי, שעד כה השתלט לחלוטין על הכדורגל בצפון-אמריקה עם תשעה שערים בשש הופעותיו הראשונות. "התמיכה של אנשי מיאמי במשחקים שלנו הייתה יפה, זה מועדון צעיר שלא נמצא כאן זמן רב".

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי במסיבת עיתונאים. Megan Briggs, GettyImages
המעבר עשה לו טוב. מסי/GettyImages, Megan Briggs

עוד על ליאו מסי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כשנשאל אם הוא שמח במיאמי, קפטן נבחרת ארגנטינה השיב: "אני מאוד שמח, כמו שאמרתי כבר כמה פעמים. זה המקום שרציתי להיות בו, שבחרתי להיות בו. זו החלטה שקיבלתי עם הזמן, לא בין לילה. אנחנו במקום שרצינו להיות בו וזו הייתה ההחלטה שלנו, שהפכה את הדברים לקלים הרבה יותר".

"המעבר שלי לפריז סן ז'רמן לא היה משהו שרציתי, מעולם לא רציתי לעזוב את ברצלונה", המשיך מסי. "זה קרה בפתאומיות, נאלצתי להסתגל במהירות למקום חדש אחרי כל כך הרבה שנים בברצלונה. זה היה קשה, אבל למזלי מה שקורה לי עכשיו במיאמי שונה לגמרי".

ליאו מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
מאושר מהחיים במיאמי. ליאו מסי/GettyImages, Megan Briggs

על החיים בארצות הברית: "כבר הכרתי את העיר והאנשים די טוב, כבר אהבתי אותה. החיים כאן קירבו אותי לעיר. אני נהנה מהפרק החדש הזה בחיי ומחוויית החיים בארצות הברית, שזה משהו שתמיד חשבתי לעשות". עוד הוסיף הכוכב שהוא לא רואה בעצמו שגריר של הכדורגל האמריקאי, והבחירה במיאמי נבעה משיקולים משפחתיים: "באתי לכאן כדי להמשיך ליהנות מכדורגל. זו הייתה החלטה משפחתית, אני רק רוצה לשחק. ההחלטה לא נבעה רק משיקולים ספורטיביים, אלא מחיי היום-יום כאן במיאמי".

באוקטובר יוענק כדור הזהב ומסי הוא המועמד המוביל לזכות בו, בעיקר אחרי שהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל. "השגתי הכל בכדורגל. הדבר היחיד שהיה חסר לי הוא זכייה בגביע העולם עם המדינה שלי, זה היה החלום הכי גדול שלי", הבהיר. "תמיד אמרתי שכדור הזהב הוא תואר משמעותי מאוד בכדורגל, אחד החשובים ברמה האישית, אבל מעולם לא ייחסתי לו כל כך הרבה חשיבות כי תמיד אמרתי שאני מעדיף תארים קבוצתיים. אם זה יגיע, יופי, אם לא, לא קרה כלום. כבר זכיתי והשגתי הכל בכדורגל ועכשיו אני רק נהנה מהרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully