וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו סלסו: "צרחנו מהשער של מסי, ואז אשתי הייתה צריכה ללדת"

קשר נבחרת ארגנטינה, שהחמיץ את המונדיאל בגלל פציעה, סיפר על השתלשלות האירועים כשהפרעוש הבקיע מול מקסיקו: "היינו צריכים לנסוע באמצע, את שאר המשחק ראיתי באוטו בדרך לקליניקה"

תקציר: ארגנטינה - אוסטרליה 0:2/ספורט 1

ג'ובאני לו סלסו הפך לאחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת ארגנטינה בעידן ליונל סקאלוני, אך את הזכייה במונדיאל בקטאר הוא פספס עקב פציעה. באותה תקופה, כשהוא היה רחוק מהנבחרת, לו סלסו הפך לאבא בשעה שחבריו שיחקו נגד מקסיקו בשלב הבתים והוא סיפר על החוויה הזו בריאיון במולדתו.

ארגנטינה כזכור הגיעה למשחק מול מקסיקו אחרי הפסד מביך לערב הסעודית במחזור הפתיחה, כך שמבחינתה היה זה משחק של להיות או לחדול. בדקה ה-64 שבר ליאונל מסי את הקרח עם השער הראשון, ולקראת הסיום אנסו פרננדס השלים 0:2 חשוב.

"כשמסי הבקיע נגד מקסיקו התחלנו לצרוח, ואז אשתי הייתה צריכה ללדת", סיפר לו סלסו, "אולי זה קרה בגלל הצרחות, האופוריה והחשיבות של הרגע. באמצע המשחק היינו צריכים לנסוע, את שאר המשחק ראיתי באוטו. הגענו לקליניקה ואז הבת שלי נולדה. אני זוכר את הלידה, זה היה מרגש. מבחינה רגשית הייתי ברגע הכי נורא בחיים שלי (בגלל הפציעה) ואז נולדה לי בת. נולדתי מחדש באותו הרגע".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Di Yin, GettyImages
זירז את הלידה של אשתו של לו סלסו. מסי/GettyImages, Di Yin

לו סלסו, כיום בטוטנהאם, שיחק בעונה שעברה בוויאריאל והוא שיתף על הבשורה שקיבל מרופא הצוללת הצהובה שסיפר לו כי הוא ייאלץ להחמיץ את המונדיאל: "התחלתי לבכות ועזבתי את המקום. הנסיעה הביתה, לבד, הייתה נוראית. לא רציתי לדבר עם אף אחד. אשתי הייתה בהיריון ולא רציתי שהיא תראה אותי מפורק ככה. לידה רציתי לשדר שהכל בסדר, אבל בפנים מתתי, נעלתי את עצמי בשירותים ובכיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully