וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הרגעים הכי מאושרים בשנתיים האחרונות היו עם ארגנטינה"

לקראת חצי גמר הגביע האמריקאי הלילה (ה', 01:55, ספורט2), הכוכב סיפר בארצות הברית: "אני שוב נהנה מכדורגל ולא חושב על פרישה"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

ליאונל מסי חולל שינוי אדיר באינטר מיאמי ומקבוצה שלא הצליחה לנצח במשך כמה חודשים, הוביל אותה עד לגמר גביע הליגות עם תשעה שערים בשישה משחקים. הלילה (בין רביעי לחמישי, 01:55, ספורט2) "הפרעוש" יערוך הופעת בכורה בגביע האמריקאי וינסה להוביל את קבוצתו לגמר הגביע האמריקאי על חשבון סינסינטי.

לקראת המשחק, התראיין מסי בן ה-36 וסיפר שהוא מאוד נהנה מהשבועות הראשונים שלו בארצות הברית: "אני לא חושב על פרישה. אני אוהב לשחק, נהנה עם הכדור על הדשא וגם אוהב להתחרות ולהתאמן...הדבר שהכי חשוב לי כיום זה ליהנות ממה שאני עושה - את הקריירה שלי לא אוכל לשחזר בעתיד ואני רוצה ליהנות ממנה ולא להתחרט על שום דבר".

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
שוב נהנה מכדורגל. ליאונל מסי/GettyImages, Megan Briggs

בשיחה עם "אפל TV" מסי גם התייחס פעם נוספת לשנתיים הלא פשוטות שעברו עליו ועל משפחתו בצרפת: "היו שנתיים לא פשוטות בפריז סן ז'רמן, לא נהניתי מכדורגל והרגעים הכי מאושרים שחוויתי היו כשנסעתי לארגנטינה למשחקים עם הנבחרת. רציתי לחזור ליהנות מכדורגל כאן במיאמי, ואני מרגיש שהצלחתי. אני שוב מאושר מזה שאני משחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully