וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד דרמת ענק: צפו במסי מבשל ושולח את אינטר מיאמי לגמר נוסף

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 12:09

הפרעוש סיפק שני בישולים נהדרים - השני שבע דקות בתוך תוספת הזמן. קבוצתו ניצחה את סינסינטי 4:5 בדו-קרב פנדלים בדרך לגמר הגביע האמריקאי. צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

המסע של ליאונל מסי בארצות הברית לעתים מרגיש הוליוודי, וכך היה גם הלילה (בין רביעי לחמישי). אינטר מיאמי מצאה עצמה בפיגור 2:0 מול סינסינטי במסגרת חצי הגמר של הגביע האמריקאי, אך אלוף העולם לא אמר נואש. בדקה ה-68 בישל בבעיטה חופשית ללאונרדו קמפאנה את השער המצמק ואז, שבע דקות בתוך תוספת הזמן, הגביה עוד כדור גאוני לראשו של החלוץ האקוודורי, שנגח פנימה וכפה הארכה.

ג'וזף מרטינס השלים את המהפך שלוש דקות בתוך ההארכה, יויה קובו איזן עבור היריבה (114) והקבוצות הלכו לדו-קרב פנדלים. מסי שוב כבש, השוער דרייק קלנדר שוב היה הגיבור ואינטר מיאמי ניצחה 4:5 ועלתה לגמר, ארבעה ימים לאחר שניצחה בפנדלים את נשוויל והניפה את הגביע הראשון בתולדותיה - גביע הליגות.

הגמר שייערך ב-27.9 ישודר גם הוא בספורט2.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58710 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43449 משתתפים

כעת יכול הפרעוש להתכונן בנחת לגמר נוסף - הפעם מול יוסטון או ריאל סולט לייק, בחודש הבא. יש לציין שהגביע האמריקאי (בניגוד לגביע הליגות) הוא מפעל וותיק - למעשה, מדובר במפעל הוותיק ביותר בכדורגל האמריקאי, שהחל אי שם ב-1914. אינטר מיאמי מעולם לא זכתה בו.

עוד קודם לכן, היא תמשיך את דרכה בליגת ה-MLS, שם מצפה לה משימה לא פשוטה בניסיון להשתחל לפלייאוף. בשבת יפגשו מסי וחבריו את ניו יורק רד בולס, אז אמור לערוך הפרעוש את הופעתהבכורה שלו בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully