וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין סירב לבקשת הפועל תל אביב לפתוח את שערי 4-5 בדרבי

11.9.2023 / 20:58

נדחה הערעור של האדומים שטענו לסיכון בהושבת האולטראס בשער 8 הסמוך לאוהדי מכבי תל אביב: "בית הדין התעלם מהנימוקים". כמות הכרטיסים לצהובים צפויה לרדת, חלקים משערים 10 ו-11 יהיו סטריליים. סטרשנוב: "בקשה מטעמים 'בטיחותיים' לכאורה, או שמא מטעמי נוחיות"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

יציעים 4 ו-5 באצטדיון בלומפילד יישארו סגורים בדרבי שהפועל תל אביב תארח ב-26 בספטמבר. האדומים ביקשו לדחות את ריצוי העונש שנגזר עליהם בשלהי העונה שעברה, לאור הסיכונים הבטיחותיים החמורים שייווצרו לטענתם מהעברת האולטראס לשער 8 הסמוך לאוהדי מכבי תל אביב ועוד במשחק טעון ומתוח שכזה, אלא שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה את הערעור.

כזכור, הפועל תל אביב נענשה בסגירת היציעים בהם יושב הגוש המעודד בשני משחקי הבית הראשונים לעונה זו, נגד מכבי נתניה ומכבי תל אביב. יש לציין שלקראת הראשון מביניהם אושרה כניסת נשים וילדים לשערים 4 ו-5 על ידי נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות אמנון סטרשנוב, אולם לקראת הדרבי לא התקבלה החלטה דומה.

בהודעת המועדון נכתב: "הפועל תל אביב הגישה בקשה לבית הדין העליון של ההתאחדות בנוגע לדחייה בריצוי ממשחק הדרבי הקרוב למשחק הבית הבא, לאור הסיכונים הבטיחותיים החמורים שנוצרים כתוצאה מהחלת העונש במשחק זה. הבקשה נומקה בגיבוי של חוות דעת מקצועיות רבות שקיבל המועדון מגורמי אבטחה, ביטחון וניהול אירועים. חשוב לציין כי המועדון ביקש לדחות את ריצוי העונש למשחק הבית העוקב ובכך לשמור על עקרון השוויון בפני החוק. למרבה הצער, תוך התעלמות מהנימוקים והטיעונים שהוצגו, סירב בית הדין ודחה את הבקשה על הסף".

שחקני הפועל תל אביב והמאמן מייקל ולקאניס חוגגים. ברני ארדוב
שערים 4 ו-5 יישארו סגורים בדרבי. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

עוד כדורגל ישראלי

עוד בוואלה!

חזן: "אין סיבה שארגיע את גלזר, הכי קל לזרוק שחקן החוצה"

לכתבה המלאה

כרגע מעריכים בהפועל תל אביב כי חלק נכבד משערים 10 ו-11, בצד הקרוב לשער 8, יהיה סטרילי וכמות הכרטיסים שתועבר לאוהדי מכבי תל אביב תהיה מופחתת, כאשר שער 13 לעת עתה משוריין גם הוא לקהל האדום.

נשיא בית הדין העליון עו"ד סטרשנוב מסר בתגובה להפועל תל אביב: "אין זו הפעם הראשונה בה מוגשת בקשה לדחיית מועד ביצוע עונש של סגירת יציעים מטעמים 'ביטחוניים' לכאורה, או שמא גם מטעמי נוחיות כאלה או אחרים. בקשות דומות נדחו על ידי בעבר. ריצוי עונשים חייב להתבצע בהתאם להוראות התקנון ואין לסטות מהן. חזקה על כוחות הביטחון שישכילו לשמור על הסדר הציבורי ועל בטיחות הקהל, בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully