וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תוכל להכניס נשים וילדים ליציעים 4-5 נגד נתניה

27.8.2023 / 15:46

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות אישר את בקשת האדומים, החלטה דומה תתקבל לפני הדרבי? המועדון קרוב לפרידה מגונסאלס וקלטינס

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אמנון סטרשנוב אישר את בקשתה של הפועל תל אביב לפתוח את יציעים 4 ו-5 בבלומפילד לנשים ולילדים עד גיל 14. אמנם המתקת העונש שנגזר על האדומים בסיום העונה שעברה מתייחסת רק למשחק נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב, אך בהתחשב בהחלטה של סטרשנוב ייתכן כי בהמשך תאושר כניסת נשים וילדים לאותם יציעים גם במשחק הביתי הבא - הדרבי נגד מכבי תל אביב.

בינתיים, במועדון מנסים להתייעל ולהשתחרר כבר בימים הקרובים מהקשר הספרדי פאבלו גונסאלס. במועדון מציעים לשחקן תשלום של 75% מחוזהו עד לתום העונה על מנת לשחררו.

אחת הסיבות של האדומים למהלך היא העובדה כי רישום של חמישה זרים בלבד יזכה אותם במענק גבוה כחלק מתכנית משרד הספורט שעדיין לא נבנתה סופית. גם אם יוחלט לצרף זר עד לסיום החלון, יהיה זה ככל הנראה על חשבון עזיז קאיונדו, שמתקשה למצוא את מקומו.

דוד קלטינס, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
בדרך החוצה. קלטינס/מאור אלקסלסי

האדומים רוצים להשתחרר גם מחוזיהם של דוד קלטינס ורז טוויזר ומציעים להם פיצוי של חלק משמעותי משכרם על מנת להגיע לפרידה.

שמו של זוהר זסנו עדיין חזק על הפרק מבחינת האדומים, אך כל עוד הוא לא חותם על חוזה חדש באשדוד האפשרות היחידה היא לרכוש אותו בסכום של לפחות 1.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully