וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד סופית ממכבי תל אביב: דן גלזר חתם לשנתיים באופי כרתים

11.9.2023 / 17:27

הקשר עוזב את מועדון נעוריו, שישמור על 30 אחוז ממכירה עתידית בשנתיים הקרובות. מצטרף למדורגת שנייה בליגה היוונית ביום סגירת חלון ההעברות במדינה

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

דן גלזר נפרד היום (שני) רשמית ממועדון נעוריו, ועזב את מכבי תל אביב לטובת אופי כרתים היוונית בעסקה שנסגרה באמצעות סוכנו אבי נמני. הקשר שהמריא ליוון עבר את הבדיקות הרפואיות והחליט לחתום בקבוצה שמדורגת במקום השני בליגה המקומית אחרי שהתרשם לטובה מהמועדון, כאשר הערב נסגר חלון ההעברות במדינה.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, החוזה של גלזר הוא לשנתיים, מה שלמעשה יוביל לפרידה ממכבי תל אביב. לגלזר בן ה-26 היה חוזה לעונה הנוכחית במכבי תל אביב, כאשר למועדון הייתה אופצייה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת מעבר לעונה הנוכחית, אבל מעבר ליוון בחוזה לשנתיים משמעותו שהוא לא ישוב בקיץ למכבי תל אביב.

כבר אתמול נחת גלזר בכרתים יחד עם סוכנו ונפגש עם הנהלת המועדון והמאמן שהביעו רצון גדול לראות אותו מצטרף. הקבוצות סיכמו כי אם אופי כרתים תמכור את גלזר בשנתיים הקרובות, מכבי תל אביב תקבל 30 אחוז מדמי המכירה.

דן גלזר מוצג באופי כרתים לצד סוכנו אבי נמני. באדיבות המצולמים
יוצא לדרך חדשה. גלזר עם סוכנו אבי נמני/באדיבות המצולמים

גלזר, שיחגוג בעוד שבוע וחצי את יום הולדתו ה-27 ומסיים חוזה במכבי תל אביב בתום העונה, היה משוכנע שזמנו יגיע גם אצל רובי קין והוא היה יחסית חזק למרות שלא שיחק, אבל העובדה שבמשחק מול הפועל חדרה ישב ביציע אפילו שאייל גולסה ודור פרץ לא היו בסגל בשל סיבות בריאותיות, גרמה לו להחליט שהוא לא רוצה להישאר.

אופי כרתים סיימה את העונה הקודמת במקום השביעי בליגה היוונית ואת העונה הזו החלה עם שני ניצחונות בשלושה משחקים שמציבים אותה כרגע כסגנית של המוליכה המושלמת אולימפיאקוס. את הקבוצה מאמן הליטאי ולדאס דמבראוסקס שהדריך לפני כן את היידוק ספליט ולודוגורץ.

גלזר גדל במכבי תל אביב, ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת באוגוסט 2014 ולאחר מכן יצא להשאלות בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית ובמכבי נתניה. בקיץ 2018 שב למועדון נעוריו, תפס בהדרגה מקום בהרכב, זומן לסגל הנבחרת ובסיום 2019/20 אף נבחר לשחקן העונה אחרי אליפות שנייה ברציפות עם מכבי תל אביב. עונה לאחר מכן זכה איתה גם בגביע המדינה. ב-194 הופעות במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות כבש שני שערים ובישל עוד שישה, כאשר בנבחרת ערך 17 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully