וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "המשחק ברומניה חשוב להשגת המטרה, אבל לא קריטי"

8.9.2023 / 17:10

מאמן נבחרת ישראל במסיבת העיתונאים לקראת המפגש בבוקרשט (שבת, 21:45): "הסגנון שלנו התקפי ועלול לעלות לנו, אבל לא נשנה אותו". הקפטן אלי דסה: "צריכים לשפר את משחק ההגנה"

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

נבחרת ישראל תפגוש מחר (שבת, 21:45) את רומניה במסגרת המחזור החמישי של מוקדמות יורו 2024 לאחד המשחקים החשובים של הקמפיין. השתיים הן המועמדות הבכירות לסיים במקום השני בבית ט', מתחת לשוויץ החזקה, כשהרומנים יגיעו להתמודדות עם 8 נקודות, והנבחרת בכחול-לבן מהמקום השלישי עם 7 נקודות. המאמן אלון חזן צפוי להמשיך בהרכב עם עומרי גלזר על חשבון דניאל פרץ, בעוד אוסקר גלוך ודור תורג'מן עשויים לקבל את המקום ב-11. במפגש האחרון בין הנבחרות במשחק ידידות שנערך במרץ 2022, הנבחרת חזרה מפיגור כפול וסיימה ב-2:2 עם צמד שערים של מונס דאבור, שכבר הספיק לפרוש מאז מהמדים הלאומיים.

המאמן הלאומי יחד עם אלי דסה, קפטן הנבחרת, דיברו במסיבת העיתונאים הערב לקראת המפגש החשוב מחר בבוקרשט. חזן הבהיר תחילה: "המשחק הוא חשוב, אבל לא קריטי. למטרה מגיעים דרך המשחק האחרון ולכן אני לא מתעסק בקריטי או לא, אלא בכך שמדובר בעוד משחק חשוב בדרך למה שאנחנו רוצים להשיג".

עוד בנבחרת ישראל

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
"המשחק חשוב, אבל לא קריטי". אלון חזן/מאור אלקסלסי

חזן נשאל על כך שישראל מרבה לספוג: "נתתם את הנתון שאנחנו סופגים כבר 18-19 משחקים, אבל יש נתון שנשמע סתמי והוא שכל משחק מתחיל ב-0:0. אלי אמר בצדק שאנחנו לא מתעסקים בחוליית הגנה, אלא במשחק הגנה. לפעמים הסגנון שלנו הוא התקפי ואנחנו יכולים לשלם על זה מחיר - אנחנו רוצים לא לשלם על זה מחיר, אבל לא נשנה את הדרך שלנו לשחק כדורגל התקפי כי יש לנו את הכלים לכך".

על היריבה רומניה: "ידענו מראש שאנחנו, רומניה וקוסובו ניאבק על המקום השני. ממש לא הופתעתי מהתוצאות שרומניה השיגה, הנבחרות הרומניות תמיד היו חזקות".

השחקנים הצעירים הרבים בסגל: "בנבחרת הכישרון קובע ולא הגיל. יש לנו בנוסף לדור תורג'מן גם את רוי רביבו, סתיו למקין, אוסקר גלוך ואפילו ליאל עבדה. כל אחד מקבל את ההזדמנות שלו".

אלי דסה מול מנור סולומון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"עדיין חזק בתמונה". דסה/אודי ציטיאט

לדברי המאמן הוסיף הקפטן אלי דסה: "אנחנו מרגישים טוב לקראת המשחק. יכולנו להיות בפוזיציה יותר טובה, אבל אנחנו עדיין חזק בתמונה. אנחנו צריכים לשפר עוד כמה אספקטים במשחק ההגנה והכי חשוב שנייצר משחקים טובים ונשמור על המשחק ההתקפי הטוב ונבקיע שערים".

על היריבה אמר: "לא הייתי מגיע לפה אם לא הייתי לומד את נבחרת רומניה, אבל מעבר לזה לא אומר. יש לנו את התוכנית שלנו ואנחנו לא נדבר על רומניה. אנחנו רוצים לנצח, אבל המשחק הזה לא יחרוץ את גורל הבית".

לסיום נשאל דסה על האווירה שמצפה לנבחרת ישראל באצטדיון בבוקרשט שיהיה מלא בכ-55 אלף צופים: "זו חוויה גדולה מבחינתנו. הרבה שחקנים פה שיחקו באצטדיונים גדולים ומכובדים עם הרבה הקהל ואני מאחל לשתי הנבחרות שכל משחק בית ייראה ככה - כנראה שעושים משהו טוב בשני הצדדים ואני שמח על כך".

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: ארנה נציונאלה (בוקרשט)

ביום שלישי ייערך המחזור השישי במוקדמות יורו 2024 בבית ט' ובו ישראל תארח את בלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully