וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי בדרך לישראל: נבחרת ארגנטינה תגיע למשחק ידידות

7.9.2023 / 19:29

בפגישה שנערכה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין נשיא התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה וסגן נשיא פיפ"א, אלחנדרו דומינגס, סוכם על שני משחקי הכנה של הנבחרת הבוגרת והצעירה. גם נשיא המדינה נפגש עם דומינגס והביע את רצונו שארגנטינה תתארח בישראל

תיקתקנו, 7.9/ספורט1

9 חודשים אחרי שנבחרת ארגנטינה זכתה במונדיאל השלישי בתולדותיה, נראה כי ליאונל מסי וחבריו בדרך חזרה לארץ ישראל למשחק ידידות נגד הנבחרת של אלון חזן והנבחרת הצעירה של גיא לוזון. בפגישה שנערכה היום (חמישי) בין ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, לבין נשיא התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה וסגן נשיא פיפ"א, אלחנדרו דומינגס, וחברי משלחתו, סיפר דומינגס לראש הממשלה כי סיכם על הגעת הנבחת הבוגרת של ארגנטינה, יחד עם הפרעוש, והנבחרת הצעירה שלה למשחקי ידידות בישראל, ואמר כי בהקדם האפשרי יתאמו יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, ונשיא ההאתחדות הארגנטינאית, קלאודיו טאפיה, את התאריכים למפגשים. גם נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד עם דומינגס והביע את רצונו שארגנטינה תגיע לישראל.

כזכור, אלופת העולם ביקרה בישראל בפעם האחרונה כשקיימה משחק ידידות נגד נבחרת אורוגוואי בנובמבר 2019, כשגם אז הגיע ליאונל מסי יחד עם שאר כוכבי נבחרת האלביסלסטה.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Di Yin, GettyImages
חוזר לארץ. מסי/GettyImages, Di Yin

במהלך הפגישה, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים שיחת טלפון עם נשיא פרגוואי סנטיאגו פניה: "שמחתי לשמוע על החלטתך בעניין השגרירות, אך הייתי גם רוצה לשוחח איתך על חיזוק היחסים בין ישראל לפרגוואי אפילו יותר. אני גם מצפה לקבל את פניך בירושלים בשגרירות המחודשת וגם בעצרת האו"ם".

נשיא פרגוואי לראש הממשלה: "אני שמח מאוד שאתה נפגש עם המשלחת של קונמבול שרובם מפרגוואי, נשיא ההתאחדות הוא ידיד טוב שלי. אנחנו שמחים שהוא נמצא בישראל וכמובן שהאחריות שלו כראש ההתאחדות הדרום אמריקנית טובה מאוד, והוא עושה גם עבודה מצוינת כשגרירה הבלתי רשמי של פרגוואי ברחבי העולם. תודה ראש הממשלה. אני מצפה לשוחח איתך בניו יורק".

בפגישה השתתפו מהצד הישראלי ראש המל"ל, ר' מערך ההסברה הלאומי והמשנה למנכ"ל משרד התרבות והספורט. מהצד הדרום אמריקאי השתתפו בין היתר רעייתו של נשיא ההתאחדות, מנכ"ל הקונגרס היהודי של אמריקה הלטינית, נשיא קבוצת אסיפסה, מנכ"ל קבוצת אסיפסה בישראל, מנכ"ל INMO ומנכ"ל אגריפלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully