וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמכרו כ-40 אלף כרטיסים: לנבחרת ישראל מצפה אווירה חמה בבוקרשט

ההתאחדות הרומנית הודיעה שקצב מכירת הכרטיסים למשחק בשבת במוקדמות היורו גבוה, וההערכה היא שהאצטדיון יהיה מלא בכ-55 אלף צופים

מחוץ לקווים, 7.9, לקראת נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

יומיים לפני משחק מוקדמות יורו 2024 בין רומניה לישראל (שבת, 21:45), ההתאחדות הרומנית הודיעה על קצב מכירת כרטיסים גבוה במיוחד והצפי הוא שהאצטדיון בבוקרשט יהיה מלא בכ-55 אלף צופים. "יש לכם הזדמנות אחרונה להשיג כרטיסים", הודיעה ההתאחדות הרומנית, "נמכרו מעל 40 אלף כרטיסים ואנו קוראים לכם להגיע לתמוך בנבחרת".

יהיה זה המפגש הראשון בין שתי הנבחרות במסגרת בית ט' במוקדמות היורו וערב המחזור החמישי זו רומניה שמובילה על ישראל בנקודה אחת בלבד. מכיוון שלאליפות אירופה בקיץ הבא בגרמניה יעלו שתי הנבחרות שמדורגות במקום הראשון בכל בית, מדובר במפגש קריטי עבור רומניה וישראל, בהנחה שרק אחת מהן תצטרף למדורגת הראשונה בבית שוויץ, שהמעידה היחידה שלה עד כה הייתה במשחק בית מול רומניה, בו האורחת חזרה מפיגור כפול ל-2:2 עם שערים בדקות 89 ו-90+2.

אוהדי נבחרת רומניה. FABRICE COFFRINI, GettyImages
צפויה אווירה חמה בבוקרשט. אוהדי נבחרת רומניה/GettyImages, FABRICE COFFRINI

על פי ההערכות צפויים להיות באצטדיון בבוקרשט קרוב ל-2,000 ישראלים שינסו לדחוף את שחקניו של אלון חזן לניצחון או לכל הפחות לתיקו שישאיר את ישראל חזק בתמונת העלייה לאור העובדה שרומניה עוד תגיע להתארח בישראל בהמשך טורניר המוקדמות.

אגב, טווח מחירי הכרטיסים למשחק בשבת בבוקרשט הינו בין 25 ל-50 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully