וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את שחקני נבחרת ישראל אפשר להגדיר במילה אחת: דחלילים"

ברומניה משוכנעים שהם פייבוריטים במשחק הגורלי בשבת: "זהבי ואצילי חסרים, הם השחקנים הכי טובים שלהם". וגם: "סוכני המוסד" שמלווים את המשלחת הישראלית

אוסקר גלוך לקראת המשחק של נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

ברומניה משוכנעים שהם פייבוריטים במשחק הגורלי נגד נבחרת ישראל בבית ט' של מוקדמות היורו. הרומנים יעלו לכר הדשא כשהם מדורגים במקום השני בבית עם יתרון נקודה על ישראל, ויהנו מתמיכה של 45 אלף צופים באצטדיון הלאומי בבוקרשט.

באתר "גאזטה" הדגישו שהסיכויים נוטים לטובת רומניה, בין היתר משום שהסגל של נבחרת ישראל לא כולל את ערן זהבי ועומר אצילי. "מדובר בשני השחקנים הכי טובים שיש לכדורגל הישראלי להציע. בלעדיהם, ישראל בהחלט נחותה", כתבו, ומאמן הנבחרת לשעבר יואן אנדונה השמיע אמירות דומות: "אנחנו חייבים לנצח יריבה כמו ישראל. קוסובו, ישראל - אלו נבחרות מתחת לרמה שלנו. רק אם ננצח אותן, נוכל לעלות ליורו".

באתר "Adevarul" הגדילו לעשות כשהגדירו את שחקני נבחרת ישראל כ"דחלילים" - לא פחות ולא יותר. "לנבחרת שלנו יש את כל הסיבות לנצח ולהעניק ל-45 אלף הצופים רגע של שמחה, במיוחד לאור העובדה שאת שחקני היריבה ממול אפשר רק להגדיר רק במילה אחת: דחלילים. התוצאות החלשות של ישראל ממחישות זאת - היא הסתפקה בתיקו עם קוסובו, הובסה בשוויץ והשיגה שני ניצחונות דחוקים על בלארוס ואנדורה", נכתב.

מנור סולומון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
זלזול מוגזם? סולומון/אודי ציטיאט

בתקשורת הרומנית מדווחים גם על היערכות משטרתית כבדה לקראת המשחק, ועל כוחות אבטחה רבים שמלווים את המשלחת הישראלית. ב"גאזטה" אף טענו ש"יחד עם נבחרת ישראל, נחתו כמה סוכני מוסד". בנוסף, יחידה מיוחדת של משטרת בוקרשט מסייעת לכוחות האבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully