וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי יורדנסקו: "לישראל יש המון כישרון, במיוחד סולומון אבל לא רק הוא"

8.9.2023 / 13:40

נבחרת רומניה ערכה מסע"ת לקראת המפגש מול ישראל במוקדמות היורו, המאמן הזהיר: "יהיו לנו רגעים קשים במשחק". סטאנצ'יו: "אין פייבוריטית במשחק". גלוך, תורג'מן ורביבו יכללו בהרכב, דור פרץ ונטע לביא יחד בקישור

מחזור 5הסתיים09/09/2023
רומניה
  • אליבק (27)
1:1
  • (53) גלוך
נבחרת ישראל
אוסקר גלוך לקראת המשחק של נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

לאחר שנחתה אתמול בערב ברומניה לקראת המשחק מחר (שבת, 21:45), תערוך היום נבחרת ישראל אימון מסכם שאמור לקבוע סופית את כשירותו של גדי קינדה למשחק. כזכור, קינדה הגיע להתכנסות עם כאבים לאחר שסובב את קרסולו במדי קנזס סיטי ובימים האחרונים עבר טיפולים במטרה להכשירו.

בנבחרת לוקחים בחשבון כי באימונים שייערכו בבוקרשט יהיו "מרגלים" של היריבה ולאו דווקא ההרכב שיתורגל היום הוא זה שיפתח בשבת. העיניים של הרומנים נשואות בעיקר למנור סולומון, אותו הם מסמנים כשחקן החשוב בנבחרת ישראל. על פי התרגולים נראה כי דור תורג'מן צפוי לקבל את הקרדיט בחוד, שון גולדברג לצד מיגל ויטור בהגנה, רוי רביבו בשמאל ואוסקר גלוך במרכז הקישור. דור פרץ ונטע לביא אמורים לקבל קרדיט בקישור. גבי קניקובסקי שצורף על חשבונו של דולב חזיזה, יחכה על הספסל.

אופיר דוידזאדה, דור פרץ, נטע לביא באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
יפתחו זה לצד זה? דור פרץ (במרכז) ונטע לביא מאחור/מאור אלקסלסי

אלון חזן ונבחרת ישראל ערכו אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים, אך עוד לפני כן היתה זו רומניה שערכה מסע"ת בהשתתפותם של אדי יורדנסקו המאמן והכוכב ניקולה סטאנצ'יו. "ראיתי הרבה דברים טובים בנבחרת ישראל", אמר יורדנסקו, "יש שם הרבה כישרון של שחקנים ברמה גבוהה מאוד, במיוחד מנור סולומון אבל הוא לא היחיד".

יורדנסקו הוסיף: "נשחק באצטדיון מלא, אבל אנחנו רחוקים מהמטרה שלנו. יהיו לנו רגעים קשים במשחק הזה והאוהדים חשובים מאוד עבורנו. אני רוצה לדבר יותר עלינו ופחות על היריבה, אבל הכדורגל הישראלי במגמת עלייה. אחרי הרבה שנים, נראה שאנחנו בדרך הנכונה להעפלה ליורו וזה אומר שההחלטות שלנו טובות".

ניקולה סטאנצ'יו הוסיף: "האצטדיון היה מלא בעבר, אבל עכשיו האוהדים איתנו. אנחנו צריכים לגמול להם ולפצות על השנים האחרונות. אני מקווה שהם יתמכו בנו ולא כמו שהיה כששיחקנו נגד גרמניה וספרד".

לשאלה מי הפייבוריטית, הוא ענה: "אני לא חושב שיש פייבוריטית, אין הבדלים גדולים בין הנבחרות. ישראל נבחרת טובה עם שחקנים בקבוצות גדולות באירופה. כולם מבינים שנעשה צעד גדול לקראת העפלה אם ננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: ארנה נציונאלה (בוקרשט)

ביום שלישי ייערך המחזור השישי במוקדמות יורו 2024 בבית ט' ובו ישראל תארח את בלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully