וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל פתח תקוה ביקרו את כיאל, אלכסיס יעמוד לדין

רם לוי ועומר כץ הגיעו עם אבי יחיאל לבי"ח רמב"ם בו מאושפז קשר בני סכנין. הבלם בסכנת הרחקה של עד 10 משחקים בעקבות הפגיעה: "תיקול גס וברוטלי"

פציעתו הקשה של בירם כיאל במשחק בין בני סכנין להפועל פתח תקוה/ספורט1

תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את ג'ימי אלכסיס לדין משמעתי בגין פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות, אחרי העבירה המכוערת של בלם הפועל פתח תקוה שפצעה את קשר בני סכנין בירם כיאל. הדיון יתקיים ביום רביעי 6.9.23 בשעה 17:00.

"לאחר שצפיתי במסך, הבחנתי כי מדובר בעבירת משחק חמורה, תוך תיקול גס וברוטלי באופן בוטה שגרם לפציעה משמעותית של השחקן היריב", ציין גל לוי ששפט באותו משחק ושלף תחילה כרטיס צהוב לאלכסיס, לפני שצוות ה-VAR קרא לו לבחון מחדש את האירוע ולוי שינה את החלטתו והרחיק את אלכסיס.

העונש המקסימלי על פגיעה בשחקן בנסיבות מחמירות הוא הרחקה ל-10 משחקים. בעונה שעברה עמד לדין שאפי סוליימאנוב על סעיף שכזה, והורחק לארבעה אחרי שפגע בפניו של עדן קארצב. עבירה זכורה לרעה במיוחד בכדורגל הישראלי היא זו של רובן ראיוס על רפי דהן ב-2014, שלמעשה הביאה לסיום הקריירה של שחקן בני יהודה לשעבר. קשר מכבי חיפה דאז נענש בהשעיה לחמישה משחקים, ששניים מתוכם הומרו להרחקה על תנאי ושעות התנדבות במקום.

עובדיה דרויש אחרי הפציעה של בירם כיאל, בני סכנין. דני מרון
ג'ימי אלכסיס ושחקני בני סכנין אחרי העבירה על כיאל/דני מרון

הפציעה הקשה של בירם כיאל

עוד בוואלה!

ומי איחל החלמה מהירה? שיחת הטלפון המפתיעה שקיבל בירם כיאל

לכתבה המלאה
מנכ"ל הפועל פתח תקוה אבי יחיאל, רם לוי והשוער עומר כץ עם שחקן בני סכנין בירם כיאל. הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
מנכ"ל הפועל פתח תקוה אבי יחיאל, רם לוי והשוער עומר כץ עם שחקן בני סכנין בירם כיאל/אתר רשמי, הפועל פתח תקוה

בינתיים, כיאל זכה היום לביקור של אנשי הפועל פתח תקוה בבית החולים רמב"ם, שם מתאושש הקשר מהניתוח שעבר. המנכ"ל אבי יחיאל, הקפטן רם לוי והשוער עומר כץ הגיעו לאחל לו החלמה מהירה ומלאה בשם כל המועדון, ושחקנה של בני סכנין מסר את הערכתו.

אלכסיס עצמו לא הגיע כיוון שהוא כבר טס להאיטי על מנת להצטרף למשחקי נבחרתו, כאשר בנוסף טוענים בהפועל פתח תקוה כי משפחתו של כיאל העבירה מסר לפיו עדיף שאלכסיס לא יגיע בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully