וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומי איחל החלמה מהירה? שיחת הטלפון המפתיעה שקיבל בירם כיאל

קשר סכנין שנפצע קיבל טלפון מח"כ בני גנץ, שנכח במשחק ואיחל לו החלמה מהירה. הדובר מונדר חלאילה ל-103FM על הפציעה: "עמדתי ליד אבא של בירם, הוא אמר 'נגמרה הקריירה של הבן שלי'. האווירה מאוד קשה, אבל מאמינים שהוא יחזור. אלכסיס שחקן ברוטלי"

פציעתו הקשה של בירם כיאל במשחק בין בני סכנין להפועל פתח תקוה/ספורט1

קשר בני סכנין בירם כיאל קיבל היום (ראשון) שיחת טלפון מפתיעה. על הקו היה ח"כ בני גנץ, אוהד הפועל פתח תקווה שנכח אמש במשחק באצטדיון שלמה ביטוח וצפה בפציעה. גנץ ביקש לחזק את כיאל, אמר לו כי צפה באירוע וכי הוא מאחל לו החלמה וחזרה מהירה למגרשים.

בני גנץ במשחק של הפועל פתח תקווה מול בני סכנין. יחצ,
ח"כ בני גנץ צופה במשחק אתמול באצטדיון שלמה ביטוח/יחצ

הרופא שניתח את כיאל מסר כי לולא הפלטינה שהותקנה בעבר ברגלו, מצבו של קשר היה חמור הרבה יותר והעצם שנשברה לו הייתה עלולה להתרסק - כך סיפר הערב (ראשון) דובר בני סכנין מונדר חלאילה שהתראיין לתכנית הספורט של 103FM בעקבות פציעתו הקשה של כיאל.

"לבירם יש פציעה קשה. אווירה מאוד קשה, לא אגיד דיכאונית, אבל היא מאוד קשה גם בקרב הקהל, והספורט בכלל אני חושב", אמר חלאיילה בפתח השיחה. "אנחנו לא רוצים את התחושה שהגענו לצומת דרכים עם בירם. יש לנו תחושות שהוא יתאושש, אנחנו רוצים להאמין. עם כוחותיו הפנימיים וההיסטוריה שלו, הוא עבר פציעות וניתוחים. יש לו יכולת תרגול עצמית ואמונה ענקית. אנחנו מאמינים שהוא יחזור. הוא מאוד חשוב למועדון".

עוד ציין כי "בינתיים בירם עסוק בלהפנים ולעכל את הסיטואציה החדשה, הוא ישמע מהרופאים מה בדיוק מצבו, מה הסיכויים להחלמה מהירה".

עוד בוואלה! ספורט

"ג'ימי אלכסיס צריך להיות מורחק ליותר משחקים משחקן שהרביץ"

לכתבה המלאה
בירם כיאל, קשר בני סכנין מפונה על אלונקה. דני מרון
החלמה מהירה. בירם כיאל/דני מרון

באשר לשחקן הפועל פתח תקוה ג'ימי אלכסיס, שגרם לפציעה של כיאל בעבירה גסה, הצהיר חלאילה: "אני דימיתי את השחקן הברוטלי הזה לנהג שנוהג ברחוב באופן בורטלי, נהג שיש לו רישיון, אבל הוא ממשיך לנהוג באופן ברוטלי ומסכן את הקהילה והאנשים. ואז יש חוק ועונש נקודתי, כי מגיע לאותו נהג עונש. אין נהג שעולה לרכב שלו ואומר 'עכשיו אני יוצא לדרוס אנשים'. יש פה חוסר ספורטיביות, האגרסיביות היא מותרת. צחקו עלינו שאנחנו אגרסיביים, אבל אנחנו לא גרמנו לפציעות כאלה. אני חושב ששחקן צריך לדעת לאבחן ולקחת שיקולים בשנייה אחת איך הוא עושה את ה'תאקל'".

לסיום סיפר הדובר של בני סכנין: "עמדתי ליד אבא שלו באותו רגע, אני חושב שהוא קלט ואמר 'נגמרה הקריירה של הבן שלי - שמעתי את המכה', זה המשפט הראשון שהוא אמר לי. הוא התקדם לעבר היציע שקרוב לכר הדשא, תפסנו אותו אני ואבו יונס כדי להרגיע אותו. התחושה הראשונית הייתה שהפציעה קשה ושבאמת מדובר בסוף הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully