וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "הייתי מוכן להפסיד כדי שבירם כיאל יהיה בריא"

2.9.2023 / 21:53

מאמן בני סכנין על הקשר שסובל משבר: "כזו שיכולה לסיים קריירה". חוגי תקף את ג'ימי אלכסיס: "הפועל פתח תקוה צריכה לטפל בו". עידן ורד: "המשחק לא מעניין, מה שחשוב זה שיהיה בריא"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה שבה לליגת העל אחרי שמונה שנים בלאומית וההתרגשות במלאבס הייתה גדולה ערב המשחק הראשון בליגה הבכירה, אבל בסופו של דבר זו הייתה חזרה צורמת בעקבות הפגיעה הקשה של ג'ימי אלכסיס בבירם כיאל - גלישה פראית שכמעט מצליחה להשכיח את העובדה שהשתיים נפרדו ב-1:1 משער דרמטי של מוחמד בדארנה בדקה ה-87.

אלכסיס הורחק בכרטיס אדום בהמלצת שופטי המסך ואילו הקשר הוותיק פונה על אלונקה להמשך טיפול בבית חולים אחרי מספר דקות שבהן נאנק מכאבים. לאחר המשחק, בבני סכנין לא הסתירו את זעמם על התנהגות השחקן מהאיטי, עוד לפני שהוא אובחן בבית החולים עם שבר בעצם השוקית.

המאמן סלובודן דראפיץ' הודה שהיה מעדיף להפסיד למען בריאותו של הקשר בן ה-35: "הייתי מוותר על הנקודה ומוכן להפסיד כדי שכיאל יהיה בריא. זו פציעה שיכולה לסיים קריירה לשחקן וגם לסיים קריירה לכל הקבוצה. אתם יודעים מי זה בירם כיאל וחבל לי עליו, אבל זה המשחק. ניסינו לחזור מול 10 שחקנים ושיחקנו בצורה איטית ולא חכמה, אבל בסוף הבקענו ואני עדיין לא יודע אם אני שמח או עצוב, רק מקווה שכיאל יהיה בריא. אין לי מושג מה מצבו".

שחקני בני סכנין אחרי הפציעה של בירם כיאל. דני מרון
הפנים אומרות הכל. חוגי ושחקני סכנין בהלם לאחר הפגיעה/דני מרון

דראפיץ' גם התבקש להתייחס לעובדה שלא כל שחקניו עברו בבקרה התקציבית עד כה: "אתם יכולים לראות שיש פוטנציאל בבני סכנין, אני חושב שהיינו מאוד דומיננטיים גם כששיחקנו מול 11 שחקנים וספגנו שער ממצב נייח. אנחנו משתפים הרבה שחקני בית ובסכנין עושים הכל כדי שיעמדו לרשותנו השחקנים ואני מקווה שגם נתחזק. בסכנין עושים הכל כדי שיהיו לנו את השחקנים הכי טובים שיש".

דור חוגי, שהיה מהבולטים בסכנין, היה תקיף יותר בכל הנוגע לפגיעה בכיאל: "זו הייתה כניסה מכוערת וברוטאלית ומפה אני וכולנו מאחלים לבירם החלמה מהירה. הוא המנהיג שלנו ואני קורא מפה גם לצוות של הפועל פתח תקוה לטפל בשחקן כזה, הוא לא צריך להיות על המגרש. צריך לשמור על השחקנים, זה המקצוע שלנו והפרנסה שלנו וברגע אחד בא שחקן כזה וגומר קריירה. כואב לי. מה אקח מהמשחק? את הקאמבק שעשינו, לא נשברנו גם אחרי הפציעה והייתה רק קבוצה אחת על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
בירם כיאל, בני סכנין, מורד על גבי אלונקה. דני מרון
העיקר הבריאות. כיאל מפונה לבית החולים/דני מרון

מן העבר השני, מאמן המארחת עופר טסלפפה שהיה זה משחקו הראשון בליגת העל, אמר: "לא ראיתי את העבירה, אבל אני בטוח שג'ימי לא רצה לפגוע בבירם. אחרי הכרטיס האדום הלכנו אחורה ואני מאוד גאה בבחורים שכמעט 65 דקות שיחקו ב-10 שחקנים. סכנין הגיעה להמון מצבים, זה נכון, אבל ניקח את הדברים הטובים ונתקן. למה אפשר לצפות מאיתנו? יש פה שחקנים שנותנים את הכל וזה היה לא פשוט".

על הבכורה שלו בליגת העל: "אני במבחן בכל ליגה שהייתי בה, כי תפקיד המאמן זה להשיג תוצאות. הפועל פתח תקוה צריכה לכוון קודם כל להישארות בליגה ולהבטיח את זה הכי מהר שאפשר".

הקשר עידן ורד, שכבש את שער היתרון, סיכם: "אני לא יודע מה יש לבירם, אבל שמעתי שזה משהו שייקח זמן ואני מאחל לו בריאות ושיחזור חזק. ג'ימי לא עשה את זה בכוונה, אלא איחר בשנייה. זה עצוב, באמת, כל המשחק פה לא מעניין ומה שחשוב זה שבירם יהיה בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully