וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סופג איומים: "מתחרט על האירוע מעמקי נשמתו". כיאל נותח

3.9.2023 / 15:10

בהפועל פתח תקוה יצאו להגנת השחקן: "הוא אמנם טעה, אבל עובר עליהום שחרג מכל פרופורציה". קשר בני סכנין יחל בהליך שיקום ממושך

פציעתו הקשה של בירם כיאל במשחק בין בני סכנין להפועל פתח תקוה/ספורט1

בירם כיאל, קשר בני סכנין שנפגע בצורה קשה אמש (שבת) ב-1:1 נגד הפועל פתח תקוה ואובחן עם שבר בעצם השוקית, כבר נותח היום ויחל בהליך ההתאוששות בתקווה לשוב למגרשים עוד העונה.

הפגיעה הקשה של ג'ימי אלכסיס, שחקנה של הפועל פתח, השפיעה על שחקני הקבוצות עוד במהלך המשחק ולא בכדי בבני סכנין תקפו בחריפות את התנהגות הבלם שכבר ביצע בעבר מספר עבירות ברוטליות. גם ברשתות החברתיות עובר הקשר מהאיטי עליהום ובמלאבס החליטו לשבור שתיקה ולגבות את השחקן שלהם.

ג'ימי אלכסיס שחקן הפועל פתח תקוה בחימום. דני מרון
סופג איומים ברשתות החברתיות. אלכסיס/דני מרון

"מאז המקרה המצער אתמול בערב, בו נפצע שחקן בני סכנין, בירם כיאל, סופג שחקן הפועל פתח תקוה, ג'ימי אלכסיס, עליהום חריג מכלי התקשורת ומגורמים שונים. המתקפה חריגה בכל קנה מידה, וכללה לעיתים שימוש במילים ובשפה שמוטב היה שלא יאמרו. אלכסיס קיבל אתמול החלטה שגויה במהלך המשחק, החלטה שהובילה לתוצאות קשות ומצערות, ומכאן ההזדמנות לאחל שוב לבירם החלמה מהירה ומלאה.

למרות זאת, חשוב להבהיר כי ג'ימי לא התכוון ולו לרגע אחד לתוצאה הזו, והעליהום שעובר שחקן זר וצעיר, שאמנם טעה אתמול, חרג מכל פרופורציות וכלל לעיתים שפה בוטה ואמירות גזעניות. ג'ימי עצמו לקח באופן קשה מאוד את האירוע ומתחרט עליו מעמקי נשמתו, ואף רצה להגיע ולבקר את בירם באופן אישי. אנו קוראים להנהלת בני סכנין וגם לכלי התקשורת להרגיע את הרוחות, שהגיעו היום כבר לאיומים רבים שקיבל השחקן", נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully