וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות גילו: הפציעה של בירם כיאל חמורה מכפי שחשבו

3.9.2023 / 9:15

השבר ממנו סובל הקשר בן ה-35 בעקבות התיקול הברוטלי של ג'ימי אלכסיס, ממוקם בעצם גדולה ותקופת השיקום צפויה להיות ארוכה מכפי שהעריכו מלכתחילה. בסכנין זועמים, הפועל פתח תקוה הגיבה: "הפציעה הקשה העיבה על חגיגת הכדורגל. מאחלים חזרה מהירה"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1/ספורט1

אחרי בדיקות נוספות שערך קשר בני סכנין בירם כיאל בבית החולים רמב"ם בחיפה, עולה כי הפציעה שלו אפילו חמורה יותר משחשבו בהתחלה. כזכור, כיאל נפצע בעקבות תיקול חריף של ג'ימי אלכסיס מהפועל פתח תקוה, והובהל לבית החולים. בתחילה נראה היה שכיאל שבר את עצם השוקית, העצם הקטנה שמחברת את השוק עם הקרסול.

אבל בבדיקות עלה שהשבר למעשה חמור יותר, משום שנגרם בעצם גדולה. לפי גורמים רפואיים באחת הקבוצות הבכירות בארץ, מדובר בפציעה הרבה יותר חמורה משבר בעצם השוקית ומשך ההיעדרות יהיה ארוך בהרבה.

כיאל בן ה-35 כאמור יעבור ניתוח, אך בסכנין משוכנעים שלמרות הפציעה החמורה, הוא יחזור למגרשים עוד העונה.

בירם כיאל, בני סכנין, מטופל אחרי הפציעה. דני מרון
בסכנין עדיין מאמינים: הוא יחזור העונה. כיאל/דני מרון

בסכנין זעמו אתמול על אנשי הפועל פתח תקוה ועל ג'ימי אלכסיס שפצע את כיאל: "הוא צריך להיות מורחק לכל העונה", קבע אחד מחבריו של כיאל לקבוצה, "זו עבירה לגמור קריירה, אלכסיס צריך להיות מורחק ליותר משחקים משחקן שהרביץ".

אותו שחקן בסכנין כמובן מתייחס להרחקות הכבדות שספגו בעונה שעברה שאפי סוליימאנוב מהפועל באר שבע ובאסם זערורה ממכבי חיפה בשל הקטטה בין הקבוצות, וגם בהנהלת המועדון זעמו והגדיל לעשות יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס שקרא לעבר אנשי פתח תקווה בסיום "תתביישו לכם, זו התנהגות של קבוצה בליגה ז'".

הבוקר פרסמה הפועל פתח תקוה הודעה בעקבות אירועי אמש, בה נכתב: "המועדון שולח איחולי החלמה מהירה לקשר בני סכנין, בירם כיאל, שנפצע אתמול במשחק בין הקבוצות. הפציעה הקשה העיבה על חגיגת הכדורגל אתמול בפתח תקוה לעיניי אלפי אוהדים ביציעים, כך שהתוצאה על הדשא הייתה שולית. מחזקים את בירם ואת בני סכנין ברגעים האלה ומאחלים חזרה מהירה למגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully