וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס התנצל, בהפועל פתח תקוה מגבים: "הוא לא התכוון לפגוע"

3.9.2023 / 6:50

הבלם כתב בעקבות פציעת כיאל: "המחשבות לא עוזבות, מצטער מעומק הלב". טסלפפה: "הוא שחקן אגרסיבי, אבל לא התכוון לזה"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1/ספורט1

אכזבה בהפועל פתח תקוה אחרי ה-1:1 עם בני סכנין. בקבוצה היו קרובים מאוד לרשום ניצחון בכורה במשחק הראשון שלהם בליגת העל מאז 2015, אך ספגו וירדו עם נקודה אחת בלבד. בפתח תקוה החמיאו לשחקנים ששיחקו מעל למחצית שלמה בחיסרון מספרי לאור ההרחקה של ג'ימי אלכסיס. "היינו קרובים מאוד לניצחון", אמרו בקבוצה, "יש תחושת החמצה אבל נמשיך קדימה ונשתפר".

בקבוצה התייחסו כמובן לעבירה שאלכסיס ביצע על בירם כיאל ואיחלו החלמה מהירה לקשרה של סכנין, שסובל משבר בעצם השוקית. בקבוצה משוכנעים שלא היה מדובר בעבירה מכוונת. גם המאמן עופר טסלפפה אמר בסיום המשחק: "ג'ימי בטוח מצטער, לא ראיתי את העבירה וכמה היא חמורה, הוא שחקן אגרסיבי אבל לא התכוון לפגוע".

בשעות הלילה פרסם אלכסיס התנצלות באינסטגרם. "לא אצליח להירדם הלילה, המחשבות לא עוזבות אותי. היה לי ערב קשה. לא רק שפגעתי בקבוצה שלי, גם פגעתי בשחקן יריב בצורה רעה. איחרתי בתיקול ופגעתי בו בצורה קשה. אני ידוע בתור שחקן אגרסיבי ופיזי, אבל התוצאה הערב היא הגרועה ביותר שאפשר לחשוב עליה. אני מצטער מעומק ליבי".

שופט הכדורגל גל לוי מרחיק את ג'ימי אלכסיס שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
רגע קשה. אלכסיס מורחק/דני מרון

בקבוצה החמיאו לעומר כץ, השוער שחזר מפציעה ורשם משחק טוב מאוד. בפתח תקווה מחפשים כידוע שוער נוסף שיתמודד עם כץ. "עברנו את הדקות הקשות למרות האדום. הרגשנו שהניצחון אצלנו וחבל על גול שטותי שלא היינו צריכים לקבל", סיכם השוער. "חזרתי רק בתחילת השבוע לאימונים ולא הייתה הכנה אידיאלית, אבל אני שמח שחזרתי בצורה טובה. יש לי פגרה לחזור עוד יותר לעניינים ואני בטוח שבמשחק הבא אהיה עוד יותר טוב".

על הדיבורים על החתמת שוער נוסף אמר כץ: "אני בכלל לא מתעסק בדיבורים אם מביאים שוער, אני מתעסק רק בלחזור מהפציעה טוב ויש עוד הרבה עבודה לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully