וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלונטר צירוף איתמר שבירו להפועל באר שבע ודילמת הזר השישי

1.9.2023 / 9:03

בקבוצה רוצים מאוד את כוכב קרית שמונה, אך הם תקועים עם שלושה חלוצים חתומים בשכר גבוה. ברדה ממשיך לדבר על התאמות, אך בבאר שבע לא רוצים להיתקע עם זרים מוקפאים ולכן רק כשיהיו בטוחים שיש להם זר נוסף ביד - ייפרדו מפאון או מזר אחר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע מאוד רוצה את איתמר שבירו, אבל היא תקועה מאחר שיש לה שלושה חלוצים חתומים בתקציב גבוה. תומר חמד ופטריק קלימלה הם מהמשתכרים הגבוהים בקבוצה וכל עוד אחד מהם לא יעזוב, תתקשה סגנית האלופה לצרף עוד חלוץ, כל שכן כאשר אלון תורג'מן, החלוץ השלישי שלה, הוא כרגע החלוץ המוביל.

אם תהיה התפתחות כלשהי, בעיקר מול חמד, תיפתח אופצית צירוף שבירו, שגדל במועדון וכעת הפך ליעד חם. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, שבירו סומן לראשונה לפני כשבועיים כמטרה אחרי שהקבוצה לא העפילה לפלייאוף הקונפרנס ליג ומשחקי המוקדמות לימדו על בעית מחץ. שבירו אולי לא החלוץ המושלם, אבל הוא סקורר וחיית רחבה, כך שבקבוצה רוצים לצרפו.

שחקן הפועל באר שבע איתמר שבירו. ., מאור אלקסלסי
הקאמבק לא יהיה פשוט. שבירו במדי באר שבע/מאור אלקסלסי, .

עוד כדורגל ישראלי

עוד בוואלה!

איתמר שבירו לא חתם בברשיה, באר שבע ומכבי תל אביב בעקבותיו

לכתבה המלאה

אחרי צירוף אנדרה פוקו השבוע, לקבוצה יש שישה זרים ובכל זאת המאמן אליניב ברדה מדבר על התאמות שהוא עוד רוצה לעשות, כך שייתכן בהחלט שינוי במצבת הזרים ואדריאן פאון מסומן כמי שעשוי לעזוב. לרומני לא נמסר עדיין דבר ובהפועל באר שבע לא רוצים להיתקע עם זרים מוקפאים כפי שהיה בעונה שעברה, לכן רק כאשר יהיו בקבוצה בטוחים שיש להם את הזר הבא בהישג יד - יבצעו מהלך לפרידה מפאון או זר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully