וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקו בונדוסו נפרד מוויזלה לקראת חתימה במכבי תל אביב

31.8.2023 / 16:48

הקשר בן ה-27 יעבור לקבוצה של רובי קין, בפורטוגל דווח כי הוא פגש בפעם האחרונה את חבריו לקבוצה בשנים האחרונות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל/ספורט1

מכבי תל אביב קרובה לצרף שחקן זר נוסף לסגל. על פי "רקורד", אחד מהאתרים הגדולים בפורטוגל, השחקן קיקו בונדוסו נפרד היום מחבריו באימון ויזלה ויעשה את דרכו לישראל לקראת החתימה בקבוצתו של רובי קין. ב"רקורד" אף נטען כי הודעה רשמית בנוגע למעברו עשויה לצאת על ידי ויזלה עוד היום.

בונדוסו היה קרוב לעבור לאורל הרוסית על פי הדיווחים בשבועות האחרונים, אך העסקה נפלה ברגע האחרון. הקשר בן ה-27 מוערך בכמיליון יורו באתר "טרנספרמרקט" ועל אף שהבקיע שני שערים בלבד בעונה החולפת בפורטוגל, נבחר על ידי "רקורד" לאחד מה-11 המצטיינים של העונה והיה השחקן היחיד שלא שייך לאחת מארבע הקבוצות הגדולות בפורטוגל. הוא זכה לשבחים על כך שהצליח לעשות את הפריצה בקבוצת התחתית ויזלה, איתה עלה מליגת המשנה.

קיקו בונדוסו שחקן ויזלה. Gualter Fatia, GettyImages
נראה אתו בקרוב בישראל, עושה רושם. קיקו בונדוסו/GettyImages, Gualter Fatia

קיקו בונדוסו הוא שחקן רגל ימין שיכול לשחק כקיצוני בשני הצדדים וצמח מהליגות הנמוכות, כאשר בשבע עונותיו הראשונות בקריירה שיחק בליגה השלישית ומטה. בקיץ 2019 חתם בוויזלה שהייתה בליגה השלישית ועלה איתה פעמיים. עונת השיא שלו הייתה בליגה השלישית עם 11 שערים, כאשר בליגה הבכירה כבש שישה ב-2021/22 ועוד שניים (לצד שלושה בישולים) בעונה הקודמת שבה סיימה קבוצתו במקום ה-11.

העונה פתח בשני המחזורים הראשונים ונכנס כמחליף בשלישי, אבל לא כבש. הבישול היחיד שלו היה בגביע מול מריטימו בחודש שעבר. אחרי שסופסל במחזור הקודם, בפורטוגל טענו שזו הייתה הפתעה גדולה לכל אנשי המועדון והאוהדים אחרי שלוש שנים שבהן לא החמיץ אף משחק.

כידוע, למכבי תל אביב יש מקום כרגע לשני זרים נוספים, לאחר שמכרה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' לבאזל וגם את פארפה גיאגון לשרלרואה הבלגית. קיקו בונדוסו, אם אכן יגיע ויחתום, יהיה אחד משני זרים שצפויה הקבוצה לצרף בימים הקרובים, עד תום המועד לרישום שחקנים לקונפרנס ליג ביום שני בערב. אם הקבוצה לא תעבור את צלייה ותודח כמעט כנגד כל הסיכויים או תבחר לצרף שחקן זר לליגה המקומית בלבד, יהיה לקבוצה זמן לרשום זרים עד ה-20 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully