וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר שבירו לא חתם בברשיה, באר שבע ומכבי תל אביב בעקבותיו

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 22:43

החלוץ אמור היה לחתום עם דרכון גרמני שטרם קיבל ולכן רישומו באיטליה לא התאפשר. ישוב לארץ לנהל מגעים עם קבוצות אחרות

דריבל, 29.8/עריכה: זיו שטיינר

איתמר שבירו לא יעבור לברשיה. הבוקר (חמישי) החלוץ בן ה-25, מלווה בסוכנו אבי נמני, המריא לארץ המגף לקראת חתימה בקבוצה מליגת המשנה האיטלקית, בתקווה להיות הישראלי השני בתולדותיה אחרי טל בנין, אבל המהלך לא הושלם. מסתבר שהחלוץ היה אמור לחתום עם דרכון גרמני שהוא עתיד לקבל רק בעוד כחודשיים. לשחקן נאמר עם הגעתו לאיטליה כי המסמכים שיש ברשותו כעת לא יאפשרו את רישומו כשחקן בעל דרכון אירופאי ולכן הוא לא יצורף לברשיה.

שבירו ישוב כעת לישראל וימשיך לנהל מגעים עם קבוצות אחרות שמעוניינות בו, ביניהן הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

איתמר שבירו, שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
חוזר לארץ. איתמר שבירו/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שבירו (25) גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2016. בסך הכל, רשם 27 הופעות ושלושה שערי ליגה בשורות הקבוצה מבירת הנגב, ממנה הושאל להפועל ראשון לציון ואז לעירוני קרית שמונה, שלבסוף רכשה אותו. בצפון הפך לאחד הסקוררים המובילים בליגת העל, מה שסידר לו זימון בכורה לנבחרת ישראל. בנובמבר שעבר אפילו כבש שער בכורה בנבחרת, כשהרשית ב-2:4 על זמביה. אשתקד כבש 12 שערים בליגת העל.

החלוץ אמור היה לעבור בהשאלה עם אופציה להירכש על ידי האיטלקים. אשתקד סיימה ברשיה במקום ה-16 בטבלה והיתה אמורה לרדת לליגה השלישית לאחר שהפסידה גם במשחקי המבחן, אולם בחודשיים האחרונים התחוללה דרמה משפטית בכדורגל האיטלקי, בסיומה פסק בית המשפט כי פרוג'יה ורג'יאנה לא רשאיות להיות חלק מהסריה B, בשל אי-סדרים כלכליים. את מקומן תפסו ברשיה ולצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully