וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף השחרור של ענאן חלאילי לא בתוקף ויתחדש בקיץ 2024

31.8.2023 / 14:44

סעיף השחרור לקיץ הנוכחי היה תקף עד ה-13 באוגוסט. בקיץ הבא יעמוד על 1.5 מיליון יורו. בחיפה לוחצים על חידוש חוזה ושינוי התנאים

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

סעיף השחרור של ענאן חלאילי לקיץ הנוכחי לא תקף יותר ויחזור להיות תקף רק בשנה הבאה. לשחקן מכבי חיפה היה סעיף בחוזהו לפיו הוא יכול להשתחרר לקבוצה בחו"ל בסכום של מיליון יורו, אבל כעת מתברר שהוא פג ב-13 באוגוסט. עם פתיחת חלון ההעברות של הקיץ הבא (לקראת עונת 2024/25) ייכנס לתוקף סעיף השחרור ואז הוא יעמוד על 1.5 מיליון יורו.

בחיפה כאמור חוששים מהסכום הנמוך ומשוכנעים שאם ימשיך בקו ההתקדמות וירשום עונה טובה, יוגשו עליו הרבה הצעות של 1.5 מיליון יורו בקיץ הבא. מהסיבה הזו במועדון רוצים לסגור עם השחקן על חוזה חדש ולמחוק את סעיף השחרור, או לכל הפחות להעלות אותו לסכום גבוה יותר.

חלאילי מצידו מבין שבסעיף הנוכחי יהיה לו פשוט הרבה יותר לצאת לאירופה, אך המו"מ ממשיך ובחיפה כמובן יפעלו לסגור את הנושא ולמחוק את עננת סעיף השחרור של השחקן בקיץ הבא.

ענאן חלאילי ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
בעוד שנה 1.5 מיליון יורו עלול להיראות כמו סכום מצחיק. חלאילי/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בהפועל פתח תקוה מגבירים את המאמצים לנסות ולשאול את המגן הימני רועי אלימלך . המגן צפוי בכל מקרה לצאת להשאלה ובעולה החדשה רוצים מאוד לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully