וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לדרום? איתמר שבירו על הכוונת של הפועל באר שבע

25.8.2023 / 11:38

החלוץ שגדל במחלקת הנוער של המועדון ועבר לעירוני קרית שמונה לא צפוי להמשיך בלאומית. גם מכבי תל אביב עדיין בתמונה. כבש אשתקד 12 שערים

תקציר ה-1:4 של מכבי נתניה על הפועל באר שבע בגביע הטוטו/ספורט1

האם איתמר שבירו בדרך חזרה להפועל באר שבע? הקבוצה מהדרום שוקלת לצרף את החלוץ שצפוי לעזוב את עירוני קרית שמונה, אבל עדיין לא חתם בשום מועדון אחר. גם מכבי תל אביב עדיין בתמונה מבחינת שבירו, אבל גם האקסית שוקלת את הנושא.

שבירו לא אמור לשחק עם קרית שמונה בליגה הלאומית ומחכה להתפתחויות בחלון ההעברות שפתוח עד ה-20 בספטמבר. בהפועל באר שבע מבינים שהם צריכים לעשות שינויים בסגל לקראת תחילת המשחקים בליגה. מחד יש להם בסגל שלושה חלוצים - פטריק קלימלה, תומר חמד, אלון תורג'מן - ומאידך, שוקלים במועדון לצרף חלוץ נוסף ושמו של שבירו עלה.

שחקן הפועל באר שבע איתמר שבירו. דני מרון
קדנציה שנייה באדום? שבירו/דני מרון

שבירו (25) גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2016. בסך הכל, רשם 27 הופעות ושלושה שערי ליגה בשורות הקבוצה מבירת הנגב, ממנה הושאל להפועל ראשון לציון ואז לקרית שמונה, שלבסוף רכשה אותו. בצפון הפך לאחד הסקוררים המובילים בליגת העל, מה שסידר לו זימון בכורה לנבחרת ישראל. בנובמבר שעבר אפילו כבש שער בכורה בנבחרת, כשהרשית ב-2:4 על זמביה. אשתקד כבש 12 שערים בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully