וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה מוגשת קרה: "רונאלדו מונע את הגעת גרינווד לליגה הסעודית"

הכישרון האנגלי טען בעבר שהקריירה של CR7 "מתה", והפורטוגלי לא שכח. לפי "סאן", כריסטיאנו דורש מראשי הליגה למנוע את הגעתו: "הוא כמו בן מלוכה"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:2/ספורט1

עתידו של מייסון גרינווד לוט בערפל. השבוע שוחרר החלוץ בן ה-21 ממנצ'סטר יונייטד ולמרות כשרונו הגדול והעבודה כי בוטלו ההאשמות נגדו בגין תקיפה ואונס של בת זוגו, הוא מתקשה למצוא קבוצה חדשה.

במספר כלי תקשורת ברחבי אירופה דווח כי ערב הסעודית עשויה להיות אופציה, אולם כעת נראה שגם זה יהיה לא פשוט, בשל ההיסטוריה הפרטית שלו עם כריסטיאנו רונאלדו. גרינווד שהקריירה של CR7 "מתה", לקראת סיום דרכו של הכוכב הגדול בריאל מדריד. מיד לאחר מכן זכה לשתף עימו פעולה בקדנציה השנייה של הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד ורונאלדו, כמובן, לא שכח.

כשהכוכב הוותיק שמע על הדברים הללו הוא זעם, לפי "סאן" - כל כך זעם, עד שדרש לאחרונה מראשי הליגה הסעודית שלא להחתים את גרינווד במדינה בשום שלב. "הוא ממש כעס ובצדק, בהתחשב במה שכל אחד מהם השיג בקריירה", צוטט מקורב לפורטוגלי כאומר. "גרינווד הגזים, ובסופו של דבר רונאלדו שיחק פחות ממה שקיווה ביונייטד, כך שמערכת היחסים ביניהם היתה קשה. בסעודיה רואים בכריסטיאנו בן מלוכה, כל מה שהוא אומר קורה. יש לו מספיק השפעה כדי למנוע מקבוצות להחתים את גרינווד".

מי שכבר הכחיש את האפשרות שינסה לצרף את האנגלי בן ה-21 הוא מאמן אל-איתיפאק, סטיבן ג'רארד, שהגיב לשמועות הללו עם שתי מילים: "פייק ניוז".

מייסון גרינווד עם כריסטיאנו רונאלדו. Gareth Copley, GettyImages
מערכת יחסים קשה. רונאלדו וגרינווד/GettyImages, Gareth Copley

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

כזכור, בינואר 2022 פרסמה זוגתו של גרינווד סרטונים בהן היא מדממת בעקבות תקיפה מצדו. החלוץ נעצר ובעקבות כך הושעה על ידי השדים האדומים. לאחר מכן נייק השהתה את הסכם החסות איתו ואז גם ביטלה אותו, ומאז הוא לא שב לשחק. בפברואר האחרון נוקו החשדות ואז דווח כי השניים אף חזרו לחיות יחד ויהפכו להורים.

גרינווד בן ה-21 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל האנגלי וערך את הופעת הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד כשהיה בן 17 וחצי. הוא הספיק לכבוש 35 שערים בכל המסגרות בארבע שנותיו כשחקן בוגרים, כשעונת השיא הייתה 2019/20, בה הבקיע 10 שערי ליגה ו-17 בכל המסגרות. בעקבות זאת גם זומן לסגל נבחרת אנגליה ואת הבכורה ערך בניצחון על איסלנד באוגוסט 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully