וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין השתלב במהרה, מתיאוס ביקר: "טוטנהאם סחטה את באיירן"

החלוץ החדש משמיע את קולו בחדר ההלבשה וזוכה להערכה מחבריו, האגדה נגד האנגלים: "התנהלות מגוחכת ולא ראויה". וגם: הפגישה שהבהירה לטוכל את מגבלות הכוח שלו

דריבל, 22.8/עריכה: זיו שטיינר

אחת הסאגות המתישות של חלון ההעברות בקיץ הנוכחי הסתיימה עם הצטרפותו של הארי קיין לבאיירן מינכן, שמאז הספיק להפסיד בסופר קאפ הגרמני ולהשיג ניצחון בכורה במדי הבווארים בפתיחת הבונדסליגה בסוף השבוע האחרון.

החלוץ האנגלי שעבר תמורת כ-100 מיליון ליש"ט התאקלם נהדר לפי הדיווחים בגרמניה, מעבר לשער והבישול במחזור פתיחת העונה מול ורדר ברמן. הוא השתלב היטב בחדר ההלבשה, לא מהסס להשמיע את הדעה שלו אבל עדיין עם רגליים על הקרקע והוא זוכה להערכה מחבריו לקבוצה. אגב, השבוע המוצלח של קיין הפך לטוב עוד יותר כאשר נולד לו ילד.

לותר מתיאוס שחקן נבחרת גרמניה לשעבר. GettyImages
ביקר את טוטנהאם על ההתנהלות במשא ומתן על קיין. מתיאוס/GettyImages

למרות כל זאת, יש מי שעוד מבקר את המעבר ולא מסיבות נגד קיין. לותר מתיאוס, שחקנה של באיירן מינכן לשעבר, טען כי ההתנהלות של התרנגולים מול המועדון הגרמני הייתה מגוחכת: "ראשי באיירן מינכן עשו נכון שבחרו בהארי קיין. אני חושב שהוא מתאים בדיוק כפי שתומאס מולר מתאים, אבל הבעיה הייתה בהתנהלות מול טוטנהאם. הם פשוט סחטו את באיירן, אין דרך אחרת לומר זאת. עוד מיליון, עוד הצעה. הם רצו למכור אותו, אני לא מבין למה הסחיטה הזאת? לבנדובסקי בגיל 33 עזב את באיירן תמורת 42 מיליון ליש"ט, אז למה קיין צריך לעלות 100 מיליון ליש"ט? אני חושב שהוא שווה את זה, אבל טוטנהאם התנהגה לא כראוי".

בינתיים, בזמן שנותר לחלון ההעברות נראה כי תומאס טוכל לא יקבל את הבקשה הגדולה ביותר שלו. המאמן רצה להנחית באליאנץ ארנה קשר אחורי חדש וגם הבהיר זאת באופן פומבי, אך בפגישה בשבוע שעבר ההנהלה הבהירה כי אחד כזה לא יגיע הקיץ. בגרמניה סופר כי בכך טוכל הבין לראשונה מהן מגבלות הכוח שלו במועדון, כאשר החוק הלא כתוב בבאיירן הוא שהנהלה בונה את הסגל והמאמן צריך לעבוד איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully