וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת הענק הושלמה: הארי קיין חתם בבאיירן מינכן

הבווארים הצליחו להנחית בחוזה לארבע שנים את אגדת טוטנהאם ונבחרת אנגליה, וצריכים לרשום אותו עד 16:00 כדי שיוכל לערוך בכורה כבר הערב בסופרקאפ מול ר.ב. לייפציג (21:45, ספורט1). החלוץ נפרד: "קשה להיפרד מטוטנהאם". תומאס מולר: "איזו החתמה, ברוך הבא"

מנור סולומון בריאיון לפרמיירליג לקראת פתיחת העונה/ספורט1

העסקה הגדולה של קיץ 2023 הפכה היום (שבת) לרשמית. אחרי שהשלים בשעות הלילה את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה, הארי קיין הוצג כשחקנה החדש של באיירן מינכן. חוזהו של החלוץ האגדי של טוטנהאם ונבחרת אנגליה יהיה לארבע שנים, והבווארים ישלמו לספרס בסביבות 100 מיליון יורו - שיא מועדון ושיא בונדסליגה. קיין התלבט לגבי המעבר בעקבות הסמיכות לפתיחת העונה בפרמיירליג, אבל קיבל אור ירוק מהקבוצה שלו ואמור למלא אצל הגרמנים את החלל הגדול שהותיר רוברט לבנדובסקי עוד בקיץ הקודם.

הבכורה של הארי קיין במדים האדומים עשויה להגיע כבר הערב (שבת, 21:45, ספורט1), כאשר האלופה באיירן מינכן תפגוש בסופרקאפ הגרמני את מחזיקת הגביע ר.ב. לייפציג באליאנץ ארנה הביתי. המועד האחרון לפרסום הסגל למשחק הוא היום ב-16:00, כך שהבווארים במירוץ נגד הזמן.

הארי קיין פרסם הודעת פרידה מטוטנהאם ואמר: "קשה להסביר במילים איך נפרדים ממועדון ואוהדים שעשו כל כך הרבה עבורי במהלך הקריירה. תמיד תהיו בלב שלי, תודה טוטנהאם, תודה לאוהדי טוטנהאם".

לאתר הרשמי של באיירן אמר לאחר השלמת העסקה: "אני שמח מאוד להיות חלק מבאיירן. זה אחד המועדונים הגדולים בעולם, ותמיד אמרתי שאני רוצה להתחרות ולהוכיח את עצמו ברמות הגבוהות ביותר במהלך הקריירה שלי. המועדון ידוע במנטליות הווינרית שלו - זה מרגיש טוב מאוד להיות פה".

מי שהכריז עוד קודם לכן על בואו של החלוץ החדש בפוסט באינסטגרם הוא אחד מכוכבי באיירן מינכן, תומאס מולר: "איזו העברה גדולה לבאיירן שלנו. בשלב זה אפשר להגיד ברוך הבא להארי קיין".

הפרידה של קיין

מולר מברך את החבר החדש

בקיצים האחרונים קיין היה מועמד למכירה מספר פעמים וכבר נראה קרוב בקיץ הקודם למנצ'סטר סיטי, אולם המהלך לא הבשיל לעסקה בסופו של דבר, וקיין נשאר בטוטנהאם. כעת כשהוא כשבגיל 30 ואחרי 12 שנים בקבוצה הבוגרת של טוטנהאם בה גם גדל, הוא ישחק במועדון אחר, וינסה לעזור לבאיירן לחזור לשלבים המכריעים של ליגת האלופות לצד שמירה על התואר המקומי.

לקיין נותרה שנה אחת בחוזה ולאחרונה טוטנהאם ניסתה להחתים אותו על חוזה חדש. כשהמגעים לא צלחו, היא הסכימה סוף סוף למכור אותו אחרי שהחלוץ עצמו לחץ לקבל את ההחלטה לפני מחזור פתיחת העונה של טוטנהאם בפרמיירליג, מול ברנטפורד ביום ראשון.

קיין, ששיחק כל הקריירה בטוטנהאם, עלה לקבוצה הבוגרת לראשונה בעונת 2023/14. בעשור שעבר מאז, הוא כבש 280 שערים בכל המסגרות ו-213 בפרמיירליג - מספרים שהפכו אותו לגדול כובשי טוטנהאם בכל הזמנים, וביססו אותו במקום השני של רשימת כובשי כל הזמנים בפרמיירליג אחרי אלן שירר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully