וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינווד שוחרר ממנצ'סטר יונייטד: "טעיתי, אבל לא עשיתי את מה שהואשמתי בו"

המועדון הודיע רשמית על פרידה מהחלוץ, למרות ניקויו מאשמה. הוא הגיב: "זו החלטה משותפת, כך נוכחותי לא תהווה הסחת דעת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

פחות משבוע אחרי דיווחים שונים באנגליה לגבי האפשרות שמייסון גרינווד יחזור למנצ'סטר יונייטד, הודיע היום (שני) המועדון כי החלוץ בן ה-21 לא ילבש שוב את המדים האדומים, חרף העובדה כי בוטלו ההאשמות נגדו בגין תקיפה ואונס של בת זוגו. ההחלטה התקבלה לאחר חקירה פנימית שניהל המועדון.

גרינווד הגיב לאחר מכן: "אני אתחיל בכך שאגיד שאני מבין את האנשים ששופטים אותי על סמך מה שהם ראו או שמעו ברשתות החברתיות, ואני יודע שתמיד יחשבו את הרע ביותר. חונכתי לדעת שאלימות או התעללות בכל מערכת יחסים היא דבר פסול. לא עשיתי את המעשים בהם הואשמתי ובפברואר ניקו אותי מכל האישומים. עם זאת, אני מודה שעשיתי טעויות במערכת היחסים שלי ולוקח אחריות על הסיטואציות שהובילו לאותו פוסט ברשת החברתית. אני לומד להבין את האחריות שלי לתת דוגמה כמקצוען ומתמקד באחריות הגדולה של להיות אבא ובן זוג טוב".

על ההודעה הרשמית של יונייטד כתב: "ההחלטה היום הייתה משותפת למנצ'סטר יונייטד, למשפחתי ולי. זה הצעד הטוב ביותר עבור כולנו. אמשיך לשחק כדורגל הרחק מאולד טראפורד, שם נוכחותי לא תהווה הסחת דעת. אני מודה למועדון על התמיכה מאז הצטרפותי בגיל 7. תמיד יהיה בי חלק שהוא יונייטד. אני אסיר תודה למשפחתי ולאוהביי על תמיכתם, ועכשיו עליי להחזיר על האמון שגילו הסובבים אותי. אני מתכוון להיות כדורגלן טוב יותר, אבל הכי חשוב: אבא טוב ואדם טוב יותר. אנצל את הכישרון שלי בצורה חיובית על המגרש ומחוצה לו".

מייסון גרינווד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא ישוב למדים האלה. מייסון גרינווד/רויטרס

כזכור, בינואר 2022 פרסמה זוגתו של גרינווד סרטונים בהן היא מדממת בעקבות תקיפה מצדו. החלוץ נעצר ובעקבות כך הושעה על ידי השדים האדומים. לאחר מכן נייק השהתה את הסכם החסות איתו ואז גם ביטלה אותו, ומאז הוא לא שב לשחק. בפברואר האחרון נוקו החשדות ואז דווח כי השניים אף חזרו לחיות יחד ויהפכו להורים. כעת יחפש לעצמו גרינווד מקום חדש כדי לשקם את הקריירה.

גרינווד בן ה-21 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל האנגלי וערך את הופעת הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד כשהיה בן 17 וחצי. הוא הספיק לכבוש 35 שערים בכל המסגרות בארבע שנותיו כשחקן בוגרים, כשעונת השיא הייתה 2019/20, בה הבקיע 10 שערי ליגה ו-17 בכל המסגרות. בעקבות זאת גם זומן לסגל נבחרת אנגליה ואת הבכורה ערך בניצחון על איסלנד באוגוסט 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully