וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.8: ברנרדו סילבה האריך חוזה בסיטי, מונטיאל בפורסט

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 22:03

הקשר ילבש את המדים התכולים עד 2026, פפ מעוניין באזה מפאלאס ונונייס מוולבס, אלוף העולם הצטרף בהשאלה מסביליה לנוטינגהאם. קאנסלו ישלים את מעברו לברצלונה בסוף השבוע, סרחיו ראמוס מתקרב לגלאטסראיי, ברייטון סיכמה על צירוף מחליף לקאיסדו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.8/ספורט1

העברות

* מילאן הודיעה על החתמתו של מרקו פלגרינו. שחקן ההגנה הארגנטינאי חתם במועדון ל-5 עונות.

* ברנלי החתימה את ארון ראמזי ל-5 שנים מאסטון וילה.

* לידיעת דניאל פרץ: באיירן מינכן החתימה את שוערה הצעיר טום הולסמן בן ה-19 על חוזה עד 2026. "ריצ'י" אמור להמשיך בקבוצת המשנה של המועדון, על אף שלאחרונה היה עם קבוצת הבוגרים - סיטואציה שתשנה כעת בשל רכישתו הצפויה של שוער מכבי תל אביב.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על הארכת חוזהו של ברנרדו סילבה עד 2026. הפורטוגלי שהיה מבוקש בברצלונה יישאר אצל הטרבליסטית לשלוש עונות נוספות.

* גונסאלו מונטיאל הצטרף לנוטינגהאם פורסט בהשאלה לעונה הקרובה עם אופציית רכישה מסביליה תמורת 11 מיליון יורו.

סרחיו ראמוס, פריז סן ז'רמן. רויטרס
בקרוב בטורקיה? ראמוס/רויטרס

שמועות

* ז'ואאו קאנסלו ישלים את מעברו ממנצ'סטר סיטי לברצלונה בסוף השבוע, כשעל פי הדיווחים כבר נקבעו לו בדיקות רפואיות ליום שישי. הוא יעבור בהשאלה עם אופציית רכישה של ברצלונה בסך 25 מיליון יורו.

* אמריק לאפורט נפרד מאוהדי מנצ'סטר סיטי בסרטון לקראת השלמת מעברו לאל נאסר. הבלם הספרדי יחתום ל-3 שנים במדי הקבוצה הסעודית בה משחקים בין היתר גם כריסטיאנו רונאלדו וסאדיו מאנה, כשסיטי תקבל תמורתו 23.5 מיליון ליש"ט.

* סרחיו ראמוס קרוב לגלאטסראיי, כאשר חתימתו תלויה בעיקר בהעפלה של הטורקים לשלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה מאיסטנבול תפגוש הערב את מולדה הנורבגית למשחק הראשון בשלב הפלייאוף.

* מארק אנדרה טר סטגן יאריך בקרוב את חוזהו בברצלונה. לפי ה"ספורט", השוער בן ה-31 יפחית בשכרו כדי לסייע למועדון כלכלית בטווח הקצר, ובתמורה יתוגמל בחוזה ארוך טווח עד 2028.

* ז'רמי דוקו עובר היום בדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי, החתימה על החוזה תתבצע בהמשך היום ולאחר מכן העברתו מראן תהפוך לרשמית.

* שני קשרים מהפרמיירליג על הכוונת של מנצ'סטר סיטי לקראת סיום החלון - מתאוס נונייס מוולבס ואברצ'י אזה מקריסטל פאלאס. לפי הדיווחים באנגליה, פאלאס דרוש לפחות 70 מיליון פאונד עבור אזה ואילו הסיטיזנס כבר פנו לזאבים עם הצעה בגובה 50 מיליון ליש"ט.

* הספרדי טוני חואנמרטי דיווח: ברצלונה הגישה הצעה לצירוף ג'ובאני לו סלסו בהשאלה, טוטנהאם השיבה "לא" נחרץ. האנגלים סגרו את הדלת בפני אלופת ספרד.

* באיירן מינכן דנה באפשרות להחתים את אחד משלושת שחקני ההגנה הבאים: לוקאס קלוסטרמן מלייפציג, לוצהארל חרטראודה מפיינורד וארמל בלה קוצ'אפ מסאות'המפטון. ברגע שתתקבל החלטה על המועמד המועדף, בנז'מן פבאר יקבל את האישור לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה באינטר.

* ב"מארקה" טוענים שאל איתיחאד בודקת אופציות חלופיות לגבריאל ורפאל וראן שהתרחקו מהקבוצה, וכעת יפנו לפריז סן ז'רמן במטרה לרכוש את קפטן הקבוצה, מרקיניוס. לפי ה"RMC", הברזילאי מעוניין להישאר בבירת צרפת.

* אחרי שהיה בדרכו חזרה לאינטר, לאחר מכן סיכם ביובנטוס, רומלו לוקאקו נותר כעת באימונים של הקבוצה עד גיל 21 של צ'לסי. לפי דיווח באיטליה, האחרונה לפנות לבלוז לגבי החלוץ הבלגי היא רומא של ז'וזה מוריניו.

* מלחמה עם טוטנהאם על רכש? פולהאם מתכננת להגיש לגנט הצעה על גיפט אורבן כמחליף לאלכסנדר מיטרוביץ' שצפוי להצטרף לאל הילאל.

* לפי "סקיי ספורטס" ווסטהאם פתחה בשיחות עם סביליה לגבי אפשרות לצירופו של יוסף אן-נסירי. עוד אצל הפטישים, אייאקס דחתה את ההצעה על מוחמד קודוס בגובה 35.4 מיליון ליש"ט, אבל הפטישים צפויים להגיש הצעה משופרת אחרי שכבר הגיעו עם השחקן לסיכום על תנאיו בחוזה לחמש שנים עם אופציה לעונה שישית.

* לוקאס פאקטה לא יצטרף למנצ'סטר סיטי בחלון ההעברות הנוכחי. לפי התקשורת האנגלית, ווסטהאם לא תרשה לברזילאי לעזוב, כאשר התכולים ינסו פעם נוספת בחלון ההעברות של ינואר.

* המחליף של מויסס קאיסדו? בצרפת מדווחים שברייטון סיכמה עם ליל על החתמתו של קרלוס באלבה תמורת 30 מיליון יורו.

* אחרי שניצחה אותה במחזור הפתיחה בספרד, ולנסיה בדרך לרכוש מסביליה את רפא מיר. החלוץ של האנדלוסים עשוי להצטרף בהשאלה עם אופציית רכישה לעטלפים.

* מקסי גומס יושאל לקאדיס עד תום העונה מטרבזונספור, כאשר לקבוצה הספרדית תהיה אופציית רכישה על החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully