וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערב הסעודית נהדרת, כולם נהנים שם": כך הציגה אל נאסר את הרכש החדש

אוטביו הפך לאקזיט היקר בהיסטוריה של פורטו, בסרטון ההצגה מופיע אב אוהד פורטו אומר לבנו: "מדינה עם חזון גדול, מי ששם שמח"

תקציר הפעולות של כריסטיאנו רונאלדו מול אל הילאל בגמר גביע האלופות הערבי/מתוך טוויטר

הליגה הסעודית הצליחה להתחמש הקיץ בכמה מהכוכבים הבכירים בכדורגל העולמי, והיא עדיין לא מראה שום כוונה לעצור. הערב (שלישי) הכריזה אל נאסר על החתמתו של אוטביו מפורטו, אחרי שהפעילה את סעיף השחרור בסך 60 מיליון יורו. בכך הפך הקשר בן ה-28 לאקזיט הגדול ביותר בהיסטוריה של הדרקונים, כשעד כה השיא היה שייך לאדר מיליטאו שנמכר ב-50 מיליון יורו לריאל מדריד.

הסרטון שפרסמה אל נאסר כדי להודיע על החתמת אוטביו, לא היה מבייש קמפיין של משרד ההסברה הסעודי. בסרטון נצפים אב ובנו אוהדי פורטו משוחחים, כשהבן שואל אם אביו באמת מאמין שאוטביו יעבור לליגה הסעודית. התשובה של האב בסרטון הייתה: "קשה לדעת, אבל ערב הסעודית זו מדינה נהדרת עם חזון גדול. כל מי שהלך לשם שמח ונהנה מהחיים. אוטביו אלוף ומגיעה לו ההזהדמנות, נמשיך לתמוך בו גם הוא ילך". לאחר מכן אוטביו מוצג, ואז האב ובנו מצטלמים עם חולצה של אל נאסר.

אוטביו בן ה-28, שחקנה של נבחרת פורטוגל, ישתף פעולה עם חברו לנבחרת כריסטיאנו רונאלדו. הוא ישלים קישור נוצץ שכולל גם את מרצלו ברוזוביץ' שהגיע מאינטר וסקו פופאנה שכיבב בעונה החולפת במדי לאנס, סגנית אלופת צרפת. פורטו החתימה אותו בשנת 2014, ובמדיה הוא שיחק מאז ופרט לעונת 2015/16 שבה הושאל לוויטוריה גימראייש.

  • עוד באותו נושא:
  • אל נאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully