וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקל ארטטה: "אני מסוגל להבין הכל, אולי גם למה טומיאסו הורחק"

מאמן ארסנל שמח על הניצחון שהשאיר את קבוצתו מושלמת אחרי 2 מחזורים: "אוהב לנצח ככה", אבל נותר ללא הסבר על האדום. רייס הגיב לקאיסדו ששבר את שיא ההעברות: "היה לי את התואר לשבועיים על הקיר וזה כבר ירד"

תקציר: קריסטל פאלאס - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל הגיעה אתמול (שני) למגרשה הביתי של קריסטל פאלאס לדרבי לונדוני קטן, כשהיא יודעת שברייטון ומנצ'סטר סיטי כבר עם 6 נקודות מ-6 אפשריות, ואחרי מרוץ האליפות של העונה שעברה, כל נקודה חשובה, בטח שבפתיחת העונה.

על אף המאזן העגום עד המשחק אמש - 4 הפסדים בערב יום שני לארסנל תחת מיקל ארטטה, כולל 3:0 לפאלאס באפריל 2022 - התותחנים הצליחו להשיג את 3 הנקודות עם 0:1 קטן ומתוק על הקבוצה של רוי הודג'סון.

התותחנים נהנו מעוד משחק בו הם עלו ליתרון במשחק בפרמיירליג ונותרו ללא ההפסד, כשזה המשחק ה-36 בו הם מצליחים לשמור על המאזן - 32 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו מאז ינואר 2022 בליגה האנגלית.

עוד בכדורגל עולמי

דקלן רייס לצד מרטין אודגור ארסנל. GettyImages
מאושר בארסנל. רייס עם אודגור/GettyImages

אחד השחקנים הטובים ביותר מפתיחת העונה, עוד ממשחק מגן הקהילה, שהצטיין גם בניצחון אתמול הוא דקלן רייס. הקשר ששבר את שיא ההעברות הבריטי (רק כדי שמויסס קאיסדו ישבור אותו פעם נוספת לפני כשבוע), סיפר על כששמע על הצטרפותו של הקשר לצ'לסי: "היה לי את התואר הזה תלוי על הקיר במשך שבועיים, וזה כבר ירד מהקיר".

על המשחק הוסיף: "אלו רק שני משחקים, ואני כמובן מודע לשיח סביבי על המחיר ששילמו עלי, אבל אני רק רוצה להוכיח לאנשים שהם טועים. אני יודע שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אני מרגיש כאן אנרגיות נהדרות ורצון מכולם להקשיב ולעשות את זה ביחד".

התותחנים נותרו בעשרה שחקנים מהדקה ה-67 אחרי שטקהירו טומיאסו הורחק בצהוב שני גבולי אחרי שאת הראשון קיבל בעקבות בזבוז זמן בהוצאת כדור חוץ. הקשר האנגלי הודה כי המשימה להישאר עם שער נקי בזמן הזה הייתה קשה, אך שם מטרה: "כאשר אתה על המגרש עם 20 דקות שנותרו ומול קבוצה צעירה וטובה כמו קריסטל פאלאס ואתה ב-10 שחקנים, אתה יודע כמה זה יהיה קשה. אם אנחנו רוצים לזכות בפרמיירליג, אנחנו חייבים לדעת לנצח משחקים כאלה, ואני חושב שהראינו אופי וזה הגיע לנו".

מיקל ארטטה התייחס להרחקה של טומיאסו וענה: "אני בן אדם באמת פתוח, אני מסוגל להבין הכל. אולי גם אצליח להבין למה הוא הורחק".

עוד הוסיף הספרדי על הניצחון: "אני אוהב לנצח ככה. גם ב-10 שחקנים לא ספגנו וידענו לקרוא היטב את המשחק. אני מאוד שמח עבור השחקנים".

בוקאיו סאקה שיחק את המשחק ה-82 ברציפות שלו בפרמיירליג עבור ארסנל, עוד מאז מאי 2021, ובכך השתווה לפול מרסון שעשה זאת במדי התותחנים מפברואר 1995 עד פברואר 1997.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. GettyImages
מרוצה מהשחקנים, לא מההרחקה. ארטטה/GettyImages

במחזור הבא, ארסנל תארח את פולהאם בדרבי לונדוני נוסף (שבת, 17:00, ספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully