וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחד עם סיטי וברייטון: ארסנל נותרה מושלמת אחרי 0:1 על קריסטל פאלאס

התותחנים השיגו ניצחון שני העונה משער של אודגור (53) בפנדל ונצמדו לטרבליסטית והשחפים בצמרת הפרמיירליג. טומיאסו (67) הורחק בצהוב שני

תקציר: קריסטל פאלאס - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל הגיעה עם מאזן לא מחמיא במיוחד תחת מיקל ארטטה במשחקי יום שני בלילה בפרמיירליג, אך הערב (שני) היא הצליחה לשמור על יתרון 0:1 על קריסטל פאלאס עד הסיום, למרות שנותרה בעשרה שחקנים במחצית השנייה עם הרחקתו של טקהירו טומיאסו. התותחנים השתוו למנצ'סטר סיטי וברייטון עם שני ניצחונות משני מחזורי הפתיחה של הליגה.

מיקל ארטטה העלה את טקהירו טומיאסו במקומו של יוריאן טימבר שקרע את הרצועה הצולבת, כאשר אדי אנקטייה המשיך ב-11 של התותחנים אחרי שכבש במחזור הפתיחה. גם בוקאיו סאקה וגבריאל מרטינלי פתחו אצל הספרדי ששוב הושיב על הספסל את גבריאל, כשהבלם הברזילאי מתקרב למעבר לאל איתיחאד לפי דיווחים בממלכה. מנגד, פאלאס פתחה עם מארק גוהיי שנפגע נגד שפילד יונייטד, בעוד אברצ'י אזה גם כן עלה אצל רוי הודג'סון.

המשחק נפתח בצורה שקולה עם מצבים משני הצדדים עד שבדקה ה-36 אנקטייה קיבל מסירת עומק נפלאה מדקלן רייס, אבל החלוץ המחליף של ארטטה ניסה להקפיץ מעל סאם ג'ונסטון ופספס את המסגרת בשלומיאליות. במחצית השנייה האורחת פתחה בלחץ על השער של פאלאס ובדקה ה-53 זה השתלם. כדור חופשי חכם של מרטינלי מצא את אנקטייה שעשה תנועה טובה לרחבה, ג'ונסטון הכשיל את החלוץ והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. מרטין אודגור ניגש לבעוט והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. בדקה ה-67 טומיאסו השאיר את ארסנל בעשרה שחקנים לאחר שראה כרטיס צהוב שני ואדום על תפיסה בג'ורדן איוו שניסה לצאת למתפרצת. המאמן הספרדי עבר למגננה והכניס את גבריאל וז'ורז'יניו על מנת לשמור על 3 הנקודות החשובות, והפעם זה עבד לו. התותחנים עם ניצחון נוסף מפתיחת העונה נצמדו לברייטון וסיטי בצמרת הפרמיירליג עם 6 נקודות.

שחקני ארסנל חוגגים. GettyImages
מושלמים גם היום. שחקני ארסנל/GettyImages
קהל קריסטל פאלאס. GettyImages
הקהל הביתי בטירוף. אוהדי קריסטל פאלאס/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 36: החמצה ענקית של אדי אנקטייה - מסירת עומק נפלאה של דקלן רייס מצאה את החלוץ של התותחנים שניסה להקפיץ מעל סאם ג'ונסטון, אבל זה עלה מעל המסגרת של פאלאס.

דקה 53: גול! ג'ונסטון הכשיל ברחבה את אנקטייה אחרי תרגיל יפה בכדור חופשי והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הקפטן, מרטין אודגור, ניגש לבעוט והעלה את ארסנל ליתרון 0:1!

דקה 67: כרטיס אדום! טקהירו טומיאסו תפס את ג'ורדן איוו שניסה לצאת למתפרצת, ראה את הכרטיס הצהוב השני והשאיר את ארסנל בעשרה שחקנים!

מרטין אודגור ארסנל. GettyImages
לקח את הפנדל לשם שינוי והעלה את ארסנל ליתרון. אודגור/GettyImages

המחזור השלישי בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שישי בערב כאשר צ'לסי תארח את העולה החדשה לוטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully