וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג'רס ופ.ס.וו נפרדו ב-2:2, אנטוורפן גברה על א.א.ק אתונה

בשחזור פלייאוף ליגת האלופות מהעונה שעברה, דה יונג העניק להולנדים שוויון לקראת הגומלין בשבוע הבא. יאנסן עשה את ההבדל מול היוונים עם 0:1 יקר, קופנהאגן השיגה תוצאה זהה אצל ראקוב צ'נסטוחובה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

עוד לפני המפגש בין מכבי חיפה ליאנג בויז, שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. ריינג'רס ופ.ס.וו איינדהובן חידשו את היריבות מהשנה שעברה עם תיקו מלהיב, אנטוורפן השיגה 0:1 על א.א.ק אתונה ב-10 שחקנים, ואילו ראקוב הפולנית עשתה חיים קשים לקופנהאגן שניצחה 0:1 לקראת הגומלין בשבוע הבא.

ריינג'רס - פ.ס.וו איינדהובן 2:2

פעם נוספת ששתי קבוצות הפאר מתחרות על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר בפעם האחרונה רק הסקוטים השיגו זאת. המפגש הפיקנטי החל בצורה צולעת, אבל בדקה ה-45 הדברים התחילו להתחתם. עבדאללה סימה ניצל טעות בהגנה וכבש את הראשון של ריינג'רס עם בעיטה נהדרת לחיבורים, אבל 16 דקות לתוך המחצית השנייה זה היה איברהים סאנגרה המבוקש אצל הגדולות של אירופה שהשווה ל-1:1. בדקה ה-78 ראבי מאטונדו נהנה ממסירת רוחב מדהימה של סייריל דסרס בדרך ליתרון בפעם השנייה, אך זה החזיק שתי דקות בלבד כשלוק דה יונג השווה עם הכתף וקבע גומלין מרתק בהולנד בשבוע הבא.

שחקני ריינג'רס חוגגים. Ian MacNicol, GettyImages
יספיק לגומלין? שחקני ריינג'רס חוגגים/GettyImages, Ian MacNicol

אנטוורפן - א.א.ק אתונה 0:1

הדאבליסטית הבלגית מחפשת השתתפות ראשונה בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות, וכאשר היוונים הצליחו להעפיל לשלב הפלייאוף רק במוצאי שבת עם ניצחון על דינמו זאגרב, הבלגים ניצלו זאת היטב ועלו ליתרון בדקה ה-16 כשוינסנט יאנסן הבקיע מקרוב. בדקה ה-36 ליוואי גרסיה נפצע והוחלף, כאשר טרם ברורה חומרת הפציעה של שחקן הכנף שלבית"ר ירושלים יש אחוזים על מכירה עתידית שלו. אנטוורפן הסתבכה בדקה ה-51 כאשר פרנקויס לטקסייר ראה את הכרטיס האדום והשאיר את חבריו עד הסיום ב-10 שחקנים. זה הספיק לדאבליסטית שתגיע לגומלין באתונה עם יתרון קטן בדרך אולי להיסטוריה.

עוד בוואלה!

יאנג בויז נערכת: "מגיעים לקדירה של מכבי חיפה, נצטרך הופעת שיא"

לכתבה המלאה
וינסנט יאנסן אנטוורפן. GettyImages
עשה את ההבדל. יאנסן/GettyImages

ראקוב צ'נסטוחובה - קופנהאגן 1:0

מאז 1996/97 הייתה רק הופעה פולנית אחת בשלב הבתים של ליגת האלופות: לגיה ורשה לפני שבע שנים. האם דווקא ראקוב, שחגגה רק לפני כשלושה חודשים אליפות ראשונה בתולדותיה, תצליח להתברג בין 32 הגדולות של אירופה? לפי המשחק הראשון מול אלופת דנמרק, זה לא יהיה פשוט בכלל כשמוחמד אל יונוסי (9) בעט כדור שפגע בבוגדן ראקוביטן ונכנס לרשת הפולנית בדרך ליתרון חשוב לקראת הגומלין בקופנהאגן בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully