וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנג בויז נערכת: "מגיעים לקדירה של מכבי חיפה, נצטרך הופעת שיא"

החלוץ איטן הזהיר, המאמן ויקי החמיא והמגן בניטו מודע ללחץ: "ננסה לנתב אותו לאנרגיה". וגם: מה אומרים העיתונאים ומיהו השופט שכבר הספיק להכעיס את רפאלוב?

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

יאנג בויז ממשיכה בהכנות שלה לפני הטיסה לישראל, לקראת המשחק הראשון מול מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות (רביעי, 22:00). לרשות המאמן רפאל ויקי יעמוד סגל מלא, פרט לשוער ואן בלמוס ולקשר סנדרו לאופר שחזרו להתאמן רק לאחרונה אחרי פציעות ברך.

המאמן אמר היום (שני) לאחר האימון: "מכבי חיפה זו קבוצה מבוססת ומנוסה שיוצאת חזק קדימה אם מאפשרים לה. נצטרך להיות מוכנים להגן קצת יותר עמוק. ליגת האלופות היא החלום והמטרה שלנו".

החלוץ סדריק איטן הבהיר: "נצטרך שתי הופעות שיא מול יריבה חזקה. קדירה לוהטת מחכה לנו שם".

המגן לוריס בניטו מודע ללחץ: "ברור שהלחץ קיים, אבל ננסה לנתב אותו כדי שייתן לנו אנרגיה. ליגת האלופות זו החוויה הכי גדולה עבור כל כדורגלן, זה משהו שתמיד נזכור".

רפאל ויקי בימיו כמאמן שיקגו פייר, 2020. Andrew Katsampes/ISI Photos, GettyImages
"ליגת האלופות היא החלום". רפאל ויקי/GettyImages, Andrew Katsampes/ISI Photos

בינתיים ניתחו שני עיתונאי אתר Nau את ההתמודדות המסקרנת. "אני לא עוקב אחרי מכבי חיפה, אבל דבר אחד ברור: הופעה כמו בחצי השעה הראשונה מול לוצרן - לא תספיק!", קבע מישי וטשטיין. "בצמד המשחקים מול מכבי חיפה זה הכול או כלום מבחינת יאנג בויז. כדי להעפיל לליגת האלופות אתה צריך לספק הופעה של מיצוי הפוטנציאל. אני בטוח שיאנג בויז תעשה את זה בשני המשחקים".

חברו כריסטוף בולן הדגיש: "יאנג בויז חייבת לדחוף לקצה גבול היכולת ברביעי. המשחק בחיפה הוא משימה קשה, קדירת מכשפה מחכה שם לקבוצה של רפאל ויקי. מה שמעודד זה שהסגל מלא. חוץ מוואן בלמוס ולאופר, כולם מוכנים למשחק".

עוד בוואלה!

אגדת העבר של יאנג בויז: "מכבי חיפה בעמדת נחיתות משמעותית"

לכתבה המלאה
השופט האיטלקי דוידה מאסה עם ליאור רפאלוב, יאן ורטונגן שחקני אנדרלכט. Isosport/MB Media, GettyImages
פגש את ליאור רפאלוב במשחק האירופי האחרון אותו ניהל. דוידה מאסה/GettyImages, Isosport/MB Media

את המשחק בחיפה ינהל צוות כל-איטלקי שבראשו עומד דוידה מאסה בן ה-42, ששפט בעברו פעמיים את מכבי תל אביב (כולל שריקה לפנדל שבו דן ביטון קבע 0:1 מול דינמו ברסט במוקדמות האלופות לפני שלוש שנים), פעם אחת את הפועל באר שבע לפני שש שנים (2:3 בהונגריה על הונבד במוקדמות האלופות; פנדל למארחת) וב-2016 גם את בית"ר ירושלים (בהפסד 3:2 לאומוניה ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית; פנדל לכל צד).

ב-2021 הוא קיבל לראשונה את גמר הגביע האיטלקי שבו ניצחה יובנטוס 1:2 את אטאלנטה, ובאפריל האחרון עמד במוקד סערת הגביע בין אינטר ליובה כאשר הרחיק את רומלו לוקאקו שסימן תנועת השתקה לקהל שקרא לעברו קריאות גזעניות. פחות משלושה שבועות לאחר מכן הוזעק ליוון כדי לשפוט את המפגש הטעון בין אולימפיאקוס לא.א.ק אתונה, שניצחה 1:3. אנשי אולימפיאקוס התלוננו על השיפוט, חפצים נזרקו לאחר השער השלישי בתוספת הזמן ואוהדים פרצו למגרש לאחר השריקה. בזמן שהוא נמלט לחדר ההלבשה, טען מאסה כי ספג מכה במבושיו ולא ידע מי חבט בו.

במשחקו האחרון באירופה הכעיס את ליאור רפאלוב ואנדרלכט עם שריקה לפנדל מוקדם לזכות אלקמאר, שניצחה 0:2 בגומלין רבע גמר הקונפרנס ליג ואז עלתה בדו-קרב פנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully