וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב בסערה בממלכה: "חזרתי למכבי חיפה כדי לתת בראש"

הקשר התארח בתוכנית של לירן שכנר וסיפר על ההחלטה לשוב אחרי 12 שנים, נזכר ב"תקרית הצבע לשיער" עם רוני לוי ודיבר על השינוי שעבר תחת אלישע לוי

סערה בממלכה עם ליאור רפאלוב, חלק א' מקוצר/ספורט1

ליאור רפאלוב חזר הקיץ למכבי חיפה אחרי 12 שנים בבלגיה שבמהלכן זכה בכול תואר אפשרי, כולל בנעל הזהב המקומית - פרס שמוענק לשחקן המצטיין של העונה בליגה הבכירה בבלגיה. רגע לפני פלייאוף ליגת האלופות נגד יאנג בויז וחזרתה של ליגת העל, הקשר בן ה-37 הגיע להתארח אצל לירן שכנר בתוכנית "סערה בממלכה"

רפאלוב סיפר תחילה על השנים הארוכות בבלגיה: "אני שחקן זר עם מנטליות ישראלית (צוחק). תמיד היה לי את הטריגר לסיים את הקריירה במכבי חיפה ואני כבר בן 37. היו הרבה דוגמאות עבר שזה לא עבד טוב, אבל אני, במבנה האישיות שלי האמנתי שאני יכול להוכיח אחרת. נהניתי בכל רגע מבלגיה, אבל תמיד היה לי בראש שאחזור לסגור את המעגל במכבי חיפה. לא באתי לפה לטיול, אלא לתת בראש".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה מודה לאוהדים. מאור אלקסלסי
ידע שיסגור מעגל במכבי חיפה. ליאור רפאלוב/מאור אלקסלסי

על השינוי הגדול שעשה תחת אלישע לוי: "הוא בא בגישה אחרת לגמרי. יותר אבהי, יותר מחבק. אני יכול לתת לאלישע את הקרדיט שהוא נתן לי המון ביטחון לעשות את הדברים שאני אוהב. בשלוש עונות איתו זכינו בשתי אליפויות ובעונה אחת סבלנו מהקיזוז, כשבעונה האחרונה איתו הרגשתי שאני בא לידי ביטוי בכל מהלך ומשחק שהייתי שותף לו".

תקרית הצבע בשיער עם רוני לוי: "חזרנו מפגרת קיץ ואני ועדן בן בסט היינו באילת ועשינו פסים בשיער. הגענו לאימון הראשון של קרבוצת הבוגרים במכבי חיפה ורוני לוי אמר לנו 'מחר אם אתם לא באים עם שיער שחור, אתם לא מתאמנים פה יותר'. השתמשנו במה שהנשים שמות, מסקרה וכאלה וצבענו את השיער בחזרה לשחור. רוני היה מאוד נוקשה איתנו והוא יודע את זה".

ואיך לא, סיפר הקשר גם על השער בוולה בתוספת הזמן בגמר הגביע הבלגי שהפך אותו לאגדה בקלאב ברוז': "זה תסריט אתה חולם עליו כילד. גם אי אפשר היה לבקש יותר, כל מה שבמאי רוצה לעשות בסרט היה במשחק הזה".

התוכנית המלאה משודרת בחבילת הערוצים של ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully